Savivaldybė jau yra pastačiusi mažesnę šio projekto dalį – naują pėsčiųjų tiltą nuo Karaliaus Mindaugo prospekto iki Nemuno salos. Pastačius antrąją jungtį iš kitos salos pusės iki Aleksoto norima pagerinti šio mikrorajono susisiekimą su miesto centru.
„Tikrai susidomėjusių buvo virš 10 įmonių, bet į mūsų tą norimą kainą netilpo. Nė viena įmonė nepateikė mums tinkamos kainos pasiūlymo, tai dabar bus padaryta rinkos analizė. Paklausim jų pačių – kaip jie mano, kokia ta kaina turi būt“, – BNS sakė savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Anksčiau skelbta, kad naujojo tilto siluetas primins jau pastatytą mažąjį – turės panašią turėklų sistemą, bus šviesus. Jis kuriamas iš lengvų metalinių konstrukcijų, todėl taps ažūrišku ir neužgoš vaizdo į miestą tiek nuo krantų, tiek ir nuo upės.
„Jis neturės vidury upės net atramos: vienas tarpatramis, pats didžiausias, tarp atramų, bus net 158 metrai. Jis sklęs virš Nemuno ir turėtų neužgožti vaizdo, net pagyvinti – lengvas, gražus“, – teigė V. Abramavičius.
Tiltas bus pritaikytas ir žmonėms su negalia – jo prieigose bus įrengti 5 proc. nuožulnumo pandusai. Numatyta, kad tilto konstrukcijų ilgis sieks 258 metrus, o plotis – šešis metrus.
Be to, bus paliktas atviras kelias laivybai Nemunu ar buvusio uosto ir jachtklubo atkūrimui.
Savivaldybė naują rangovą planuoja išsirinkti kitų metų pavasarį, jis turėtų tiltą pastatyti iki 2026 metų pabaigos.
Pėsčiųjų tiltas buvo suplanuotas Nemuno saloje statant mokslo centrą. Saloje jau veikia kiti žmonių traukos objektai: „Žalgirio“ arena ir baseinas, o salą su Kauno senamiesčiu jungia automobilių tiltas.