Populiarusis „Pokemon GO“ skatina žmones tyrinėti miestų architektūrą

Pastaruoju metu regis visas pasaulis tiesiog kraustosi iš proto dėl mobiliojo telefono programėlės „Pokemon GO“. Nors pasigirsta pašaipių replikų, žaidimas privertė žmones išeiti į lauką ir tyrinėti juos supančią aplinką. Taip pat – miestų architektūrą.
Žaidimas „Pokemon Go“
Žaidimas „Pokemon Go“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Žaidimas remiasi virtualia realybe ir daug kam gali priminti „Google Maps“. Žaidimo esmė - vartotojas juda realioje erdvėje, telefono kamera filmuoja aplinką, o ekrane atsirandančias mistines būtybes reikia sugauti.

Žaidėjai keliauja po miestus, kad galėtų atlikti užduotis ir gali atrasti jų architektūrą.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Žaidimas „Pokemon Go“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Žaidimas „Pokemon Go“

Be to, Architizer.com skelbia, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose yra sukurtas sąrašas vietų ir pastatų, apie kuriuos galima sužinoti daugiau vaikštant po miestą ir žaidžiant žaidimą.

Tarp dažniausiai minimų ir lankomų vietų - Niujorko dangoraižis „Chrysler Building“ ir Centrinė stotis, kurioje gausu meno kūrinių, ornamentų ir statulų.

Naudojantis šia programėle galima netikėtai atrasti nežinomus architektūrinius objektus ir sužinoti daugiau apie aplinką, kurioje gyveni. Amerikoje mažai kam žinomi statiniai šiuo metu sulaukia iki šiol nematyto susidomėjimo. Pavyzdžiui, Manhetene galima atrasti namų fasadų iš XIX amžiaus ir apie juos daugiau sužinoti.

Tiesa, ne visi patenkinti žaidimu. Į jo teritoriją įtrauktos vietos, kur žmonės paprastai negali patekti ar privačios namų valdos. Tačiau vartotojai dažnai nesusimąsto bei rizikuoja būti nubausti. Pavyzdžiui, Australijos policija neseniai socialiniame tinkle „Facebook“ priminė gyventojams, kad į komisariatus negalima užeiti be leidimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų