Ji pabrėžia, kad priėmus pataisas tokios paslaugos galėtų būti įsigyjamos išimtinai iš savivaldybių valdomų įmonių, nevertinant tokių sprendimų poveikio konkurencijai ir nesudarant galimybės ūkio subjektams varžytis dėl paslaugų teikimo geriausiomis sąlygomis
Siūloma tvarka „galėtų prieštarauti Konstitucinio Teismo, Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) išaiškinimams bei Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) rekomendacijoms ir turėti neigiamų pasekmių viešiesiems finansams bei vartotojams“, teigiama įstaigos trečiadienį išplatintame pranešime spaudai.
Tokią poziciją Konkurencijos taryba išdėstė pateikusi išvadas Seimui adresuotoje išvadoje bei trečiadienį vykusiame Teisės ir teisėtvarkos komiteto posėdyje.
Grupės Seimo narių parengtomis Konkurencijos ir Vietos savivaldos įstatymų pataisomis siūloma įtvirtinti išimtį, pagal kurią savivaldybėms nereikėtų skelbti privataus valdytojo atrankos viešąsias paslaugas teikiantiems kultūros, švietimo ar sporto paskirties objektams, jeigu jie yra vieninteliai savivaldybėje ar seniūnijoje, taip pat jeigu jų perdavimas sukurtų ar sustiprintų privataus valdytojo padėtį bei apribotų konkurenciją.
Konstitucinis Teismas yra išaiškinęs, jog savivaldybės gali pavesti teikti viešąsias paslaugas sudarydamos vidaus sandorį tik išimtiniu atveju, o prieš sudarant vidaus sandorį, turi būti įvertinta, ar tokiu būdu konkrečiam viešosios paslaugos teikėjui neteikiama privilegijų, nediskriminuojamos kitos rinkoje veikiančios įmonės.