09 16

Labiausiai per dvejus metus pabrangę Vilniaus mikrorajonai: čia būsto kainos augo sparčiausiai

Nors nuo karo Ukrainoje pradžioje būsto pirkėjai atsitraukė ir delsė priimti sprendimą, mūsų šalis rikiuojasi tarp valstybių, kur būsto kainos per 2,5 metų augo labiausiai. Ekspertai panagrinėjo kainas ir kitu kampu – kokiuose Vilniaus mikrorajonuose ir kiek per šį laiką jos kilo labiausiai?
Paupys
Paupys / Lukas Balandis / BNS nuotr.

15min skelbė, kad nepaisant rinkoje vyravusio štilio, būsto kainos per pastaruosius dvejus metus augo dviženkliais skaičiais.

TAIP PAT SKAITYKITE: Būsto kainos prieš dvejus metus ir dabar: kuria kryptimi jos traukė ir ko tikėtis toliau?

O kaipgi tai atsispindėjo skirtinguose sostinės rajonuose? Kuriuose iš jų naujos statybos būstas brango labiausiai?

„Vienareikšmiškai atsakyti, kaip keitėsi būsto kainos pirminėje rinkoje įvairiuose mikrorajonuose yra gana sudėtinga, tam daugiausia įtakos turi struktūriniai pasiūlos pokyčiai, ypač didesniuose, labiau įvairialypiuose sostinės mikrorajonuose. 2022 metais pasiūloje galėjo būti projektai toliau nuo miesto centro, 2024 – artimesni, ir tuomet lyginami „obuoliai su apelsinais“.

Struktūriniai pokyčiai įmanomi ir konkrečiame projekte, kai per porą metų lieka pigiausi, ar, atvirkščiai – brangiausi būstai, arba vystytojas nusprendžia paskutinius būstus projekte parduoti su nuolaida ir t.t.

Vis dėlto yra mikrorajonų, kuriuose net ir skirtingais metodais apskaičiuoti kainų pokyčiai yra ganėtinai panašūs“, – pastebi „Inreal“ grupės investicijų ir analizės vadovas Tomas Sovijus Kvainickas.

Asmeninio archyvo nuotr./„Inreal“ investicijų ir analizės vadovas Tomas Sovijus Kvainickas.
Asmeninio archyvo nuotr./„Inreal“ investicijų ir analizės vadovas Tomas Sovijus Kvainickas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis