Logistikos pastatas Kaune parduotas jį nuomojusiam vaistinių tinklui

„Eika Real Estate Fund“ pardavė logistikos pastatą Kaune, Kauno 9-ojo Forto gatvėje iki šiol jį nuomojusiam vaistinių tinklui „Camelia“. Tai – pirmasis „Eika Asset Management“ valdomo fondo „Eika Real Estate Fund“ pardavimas, rašoma „Eika Real Estate Fund“ pranešime spaudai.
„Camelia“
„Camelia“ / Bendrovės nuotr.

Logistikos pastatą 9-ojo Forto gatvėje, Kaune, kurio bendras plotas sudaro kiek daugiau nei 5600 kv.m., kaip dalį portfelio, „Eika Real Estate Fund“ fondas įsigijo 2021 m. Objektą parduodant šio pastato nuomininkui, UAB „Nemuno vaistinė“, valdančiam vaistinių tinklą „Camelia“, sandoris buvo įvykdytas be nekilnojamo turto tarpininkų. Šalių susitarimu, sandorio finansinė informacija nėra skelbiama.

Informuotiesiems investuotojams skirtas fondas „Eika Real Estate Fund“ yra valdomas investicijų valdymo įmonės „Eika Asset Management“.

Pasak Viktorijos Orkinės, „Eika Asset Management“ generalinės direktorės, nuo pat nuomos sutarties sudarymo vykęs glaudus bendradarbiavimas su UAB „Nemuno vaistinė“ leido sėkmingai įgyvendinti abipusiai naudingą sandorį.

Vaistinių tinklą „Camelia“ valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Aušra Budrikienė sako, jog įsigytas pastatas atitinka visus farmacijos įmonei keliamus reikalavimus.

„Per daugiau nei 30 veiklos metų augome ne tik vaistinių ar darbuotojų skaičiumi, bet taip pat ir nuolat gerinome veiklos procesus. Sparčiai plėtojamas produktų asortimentas, vystomos įmonės veiklos sritys, poreikis tobulėti ir augti, paskatino ieškoti patogių sprendimų centrinio biuro ir sandėlio veiklai. Erdvios pastato patalpos, modernūs logistikos bei infrastruktūros sprendimai atitiko mūsų keliamus reikalavimus, todėl priėmėme sprendimą – pastatą iš nuomotojų įsigyti“, – sako A.Budrikienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis