Bendrovė laimėjo Klaipėdos jūrų uosto direkcijos skelbtą šiaurinio ir pietinio bangolaužių (molų) rekonstrukcijos ir dalies Kuršių nerijos šlaito tvirtinimo techninio projekto parengimo konkursą, nurodoma viešojo pirkimo ataskaitoje.
Uostas ir projektuotojai rugsėjo 3 dieną pasirašė 104,6 tūkst. eurų vertės sutartį. 36 tūkst. eurų sutarties vertės numatoma patikėti subrangovams, Danijos „Sweco Denmark“. Projektus parengti numatoma iki 2021 metų lapkričio pradžios.
Konkurse taip pat dalyvavo Lenkijos „Projmors biuro projektow Budownictwa Morskiego“, tačiau jos pasiūlymas atmestas, nes įmonė nepatikslino savo pasiūlymo. Latvių „Inženieru birojs „Kurbada tilti“ bei lietuvių „Atamis“ konsorciumas projektą siūlė parengti už 349,5 tūkst. eurų.
40 mln. eurų vertės molų rekonstrukcijos projektui Uosto plėtojimo taryba pritarė vasario pabaigoje, tuomet nutarta, jog molai būtų rekonstruojami jų neilginant ir nekeičiant dabartinės padėties.
Pietinį ir šiaurinį molus numatoma paaukštinti ir sustiprinti, tačiau jų planinė padėtis nebūtų keičiama. Ties abiejų molų dalimi ketinama įrengti atramines sienutes. Rekonstrukcijos metu įplaukos kanalo kryptis būtų pasukta maždaug 11 laipsnių, plotis uosto vartuose po rekonstrukcijos turėtų būti išplėstas nuo 150 iki 184 metrų.
Rekonstravus molus į Klaipėdos uostą galėtų patekti didžiausi šiuo metu į Baltijos jūrą galintys įplaukti laivai su maksimalia 15,2 metro grimzle.
Klaipėdos uostas planuoja statyti išorinį uostą, taip pat plėstis į pietus. Artimiausiu metu uostas turėtų kreiptis į Vyriausybę dėl išorinio uosto pripažinimo Lietuvai svarbiu ekonominiu projektu.
Atnaujinta išorinio uosto galimybių studija rodo, kad šio projekto įgyvendinimas gali kainuoti nuo maždaug 619 mln. eurų iki 1,163 mlrd. eurų.