2018 metais nekilnojamojo turto mokesčio tarifai Vilniuje nesikeis

Vilniaus miesto savivaldybės taryba patvirtino nekilnojamojo turto mokesčių tarifus 2018 metams, rašoma spaudai išplatintame pranešime.
Vilnius
Vilnius / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Pasak Savivaldybės, poilsio, maitinimo, viešbučių, kultūros, sporto, mokslo paskirties pastatams (patalpoms) bei pastatams (patalpoms), naudojamiems viešiesiems poreikiams kultūros ir švietimo srityje – knygynams, meno galerijoms, kūrybinėms dirbtuvėms, paliktas lengvatinis 0,7 proc. nekilnojamojo turto mokesčio tarifas. Lengvatinis tarifas nebus taikomas lošimų namams.

Pernai, taikant lengvatinį 0,7 proc. tarifą, buvo deklaruota 3 mln. Eur nekilnojamojo turto mokesčio. Didžiąją mokesčio dalį sudarė nekilnojamojo turto mokestis už viešbučių ir maitinimo paskirties pastatus ir patalpas – 1,4 mln. Eur. Dėl viešbučio plėtros ateinančiais metais tikimasi, kad biudžetas iš šio mokesčio gaus apie 60 tūkstančių eurų daugiau pajamų.

Taip pat paliktas maksimalus 3 proc. tarifas apleistiems ir/ar neprižiūrimiems pastatams (patalpoms) bei faktiškai naudojamam nekilnojamajam turtui, kurio baigtumas nesiekia 100 proc.

2016 metų sąrašą sudarė 100 objektų (pirminiame sąraše buvo 122 objektai iš jų 22 objektai buvo sutvarkyti), kurių deklaruotas mokestis sudarė 1,2 mln. Eur. Visam kitam nepaminėtam turtui (verslo centrų, pramonės bei sandėliavimo pastatams) taip pat paliekamas galioti 1 proc. tarifas.

Vilniaus miesto taryba paliko nuostatą kaupti 10 proc. lėšų už sumokėtą nekilnojamąjį turtą daugiabučiams namams atnaujinti, kuris yra skaičiuojamas nuo daugiabučiuose įsikūrusių barų ar naktinių klubų sumokėtų mokesčių.

Prognozuojama, šiais metais biudžeto pajamos iš nekilnojamojo turto mokesčio sudarys 35,7 mln. Eur., o 2018 metais – 36,1 mln. Eur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis