Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

209 doleriai už naktį pas Richardą Bransoną: atidarytas pirmasis „Virgin“ viešbutis

Čikagoje ką tik buvo atidarytas pirmasis Richardo Bransono kompanijos „Virgin Group“ viešbutis. Jo tikslas yra sukurti alternatyvą dideliems, „nuasmenintiems“ viešbučiams, praneša „USA Today“.
„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ viešbutis Čikagoje / „Virgin“ nuotr.

Viešbutis su 250 kambarių įsikūręs istoriniame banko pastate. Architektai stengėsi palikti kiek įmanoma daugiau unikalių pastato detalių.

„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje

Tai yra pirmasis „Virgin“ viešbutis. Antrasis turėtų būti atidarytas kitų metų vasarą Nešvilyje, trečiasis – 2017 rudenį Niujorke.

Štai kaip atrodys viešbutis Nešvilyje:

 

Well hello, Nashville. We’re #VirginHotels. And we can’t wait to meet you.

A photo posted by Virgin Hotels (@virginhotels) on

„Tai buvo mano sena svajonė – atidaryti gražų, patogų, smagų viešbutį svečiams, suteikti jiems tai, ko jie nori, ir pasiūlyti gerą kainą“, – yra sakęs R.Bransonas.

Kambario kaina prasideda nuo 209 dolerių už naktį.

„Business Insider“ rašo, kad „Virgin“ viešbučiai taikosi į verslo klientus – sukurta speciali atrama kojoms, palengvinanti darbą lovoje.

Kiekvienas kambarys yra padalintas į dvi erdves, kurios vadinamos kambariais (angl. chambers). Siekiant privatumo, tarp miegamojo ir persirengimo erdvės pastatytos durys. Net ir paprasčiausi kambariai yra erdvūs.

„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje
„Virgin“ nuotr./„Virgin“ viešbutis Čikagoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?