Vilniaus autobusų stoties savininkas tikino norintis, kad autobusų stotis liktų toje pačioje vietoje.
„Susitikimo tikslas buvo suprasti, kad visi esame įsitraukę į tą procesą. Buvo klausimas dėl autobusų stoties padėties. Supratau, tiek iš miesto yra noras išlaikyti esamoje vietoje stotį. Mes tą patvirtinome, mes tą patį matome ir judėsime kartu vystant projektą“, – 15min susitikimą komentavo A.Paleičikas.
Ar pati autobusų stotis keisis? A.Paleičikas sakė manantis, kad kartu su pertvarka, čia turėtų atsirasti moderni stotis.
„Kokia ji atsiras, šiai dienai niekas jums neatsakys“, – teigė jis.
Architektai ieškojo sprendimų
15min primena, kad Vilniaus Geležinkelių muziejuje rugsėjo 16-18 dienomis vyko dirbtuvės, kurių metų buvo generuojamos idėjos Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos pertvarkai. Iš viso jose dalyvavo 6 Lietuvos ir užsienio architektų urbanistų komandos.
Kūrybines dirbtuves „Lietuvos geležinkelių“ pavedimu organizavo Lietuvos architektų sąjunga.
Plačiau apie kūrybinių dirbtuvių rezultatus skaitykite: Architektai pristatė pasiūlymus sostinės Stoties rajonui: nuo naujų tiltų iki žiedo pertvarkos
Žada didžiulę pertvarką
Tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių esančią daugiau kaip 20 hektarų teritoriją ir jos prieigas planuojama pertvarkyti į daugiafunkcį verslo ir susisiekimo centrą. Numatoma sujungti Naujininkų rajoną su Naujamiesčiu ir Senamiesčiu.
Stoties modernizavimo detalusis planas turėtų būti parengtas 2020 metų pirmąjį pusmetį.
2018 metų vasarą „Lietuvos geležinkeliai“ su sostinės savivaldybe pasirašė ketinimų protokolą, pagal kurį per 5–10 metų planuojama modernizuoti Vilniaus stoties teritoriją: sujungti geležinkelio bei autobusų stotis, perkelti „Lietuvos geležinkelių“ būstinę, taip pat plėtoti komercinius objektus.