„Amazon“ į antrąją būstinę ketina investuoti apie 5 mlrd. JAV dolerių

JAV internetinės prekybos milžinė „Amazon“ pranešė apie planus į savo antrąją būstinę Šiaurės Amerikoje investuoti maždaug 5 mlrd. JAV dolerių.
amazon.com
amazon.com / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė jau laukia paraiškų dėl antrosios būstinės, kuri vadinsis HQ2, būsianti „visiškai lygi mūsų būstinei Sietle“, išplatintame pareiškime sakė „Amazon“ įkūrėjas ir vadovas Jeffas Bezosas.

Pastaraisiais metais „Amazon“ džiaugėsi itin gerais augimo rodikliais. Prieš du dešimtmečius kaip internetinė knygų parduotuvė įkurta bendrovė virto viena didžiausių pasaulyje internetinių mažmenininkių, gerokai diversifikavusių savo verslą.

Visame pasaulyje „Amazon“ turi daugiau nei 380 tūkst. darbuotojų. Naujojoje būstinėje bus sukurta 50 tūkst. naujų darbo vietų. Šiuo metu „Amazon“ jau yra aštuntas didžiausias darbdavys Jungtinėse Valstijose.

„Amazon“ skelbia laukianti daugiau nei milijoną gyventojų turinčių miestų (tokių JAV yra apie 50) paraišką dėl antrosios kompanijos būstinės įrengimo. Miestai turi pasiūlyti „stabilią ir verslui palankią aplinką“.

Paraiškos priimamos iki spalio 19 d. Sprendimą dėl naujos būstinės vietos „Amazon“ ketina priimti ateinančiais metais.

„Amazon“ buvo įkurta 1994 metais Sietle, o pirmąją knygą internetu pardavė 1995 metų liepą. Veiklos pradžioje J. Bezosas asmeniškai nešdavo siuntinius į paštą. O 1999 metais kompanija gerokai diversifikavo savo verslą ir ėmė prekiauiti internetu elektroniką, žaislais ir žaidimais, programine įranga, anmų apyvokos daiktais ir vaizdo žaidimais.

Šiuo metu „Amazon“ už JAV ribų veikia Kanadoje, Meksikoje, Britanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Japonijoje, Ispanijoje, Nyderlanduose, Airijoje, Kinijoje ir Indijoje bei ketina plėstis į Australiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis