Apžvalga: liepą butų pardavimai augo, kainos – simboliškai

Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje liepą augo tiek bendri, tiek pirminės rinkos butų pardavimai, jų kainos kito simboliškai, rodo Registrų centro, skelbimų portalų bei analitikų duomenys.
Būsto rinka
Būsto rinka / 123RF.com nuotr.

Registrų centro duomenimis, liepą Lietuvoje parduotų butų skaičius augo 38 proc iki 2,94 tūkst., o per metus menko 1,3 proc. Vien Vilniuje liepą parduoti 906 butai - 25,5 proc. daugiau nei birželį ir 2,5 proc. mažiau nei pernai liepą, Kaune – 437 butai, atitinkamai 49 proc. ir 8,4 proc. daugiau, Klaipėdoje – 244 butai - 54,4 proc. daugiau nei birželį, bet 15 proc. mažiau nei 2019 metų liepą.

Parduodamų butų kainos liepą augo Vilniuje ir Kaune, o Klaipėdoje - menko, rodo nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ duomenys.

Vilniuje liepą jos vidutiniškai siekė 1647 eurus už kv. metrą ir buvo 0,1 proc. didesnės nei birželį bei 5,1 proc. didesnės nei prieš metus, Kaune – 1169 eurus – atitinkamai 0,2 proc. ir 4,6 proc. daugiau, tuo tarpu Klaipėdoje – 1139 eurus, arba 0,1 proc. mažiau ir 3,3 proc. daugiau.

Skelbimuose prašoma butų kaina liepą augo Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, visuose miestuose kainos per metus augo, skelbia portalas Aruodas.lt. Vilniuje vidutinė kaina siekė apie 2128 eurus už kv. metrą - atitinkamai 1,3 proc. ir 2,9 proc. daugiau, Kaune – 1272 eurus – atitinkamai 1,6 proc. ir 6,7 proc. daugiau, Klaipėdoje – 1253 eurus, 0,4 proc. ir 6,2 proc. daugiau.

Liepą Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje plėtotojai susitarė dėl 420 naujų butų pardavimo – 17,6 proc. daugiau nei birželį. Vilniuje susitarta dėl 364 butų, Kaune – dėl 37 butų, o Klaipėdoje – dėl 19 naujų butų, skaičiuoja nekilnojamojo turto paslaugų bendrovė „Inreal“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų