Atsinaujinančioje „Europoje“ bus atidaryta „Avitelos“ parduotuvė

Vienas didžiausių buities elektronikos mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje „Avitela“ atidarys naujos koncepcijos parduotuvę Vilniuje atsinaujinančiame prekybos centre „Europa“. „Avitela“ į parduotuvę planuoja investuoti 0,5 mln. eurų, jos koncepcija, prekės ir paslaugos bus pritaikytos prie prekybos centro tikslinės auditorijos – aplinkiniame verslo rajone dirbančių ir gyvenančių miestiečių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Avitela“
„Avitela“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Prioritetą teikiame klientų patirčiai ir kokybei, todėl stengiamės atsižvelgti į skirtingus konkrečių miestų ar net jų rajonų poreikius. Vilniuje aplink Konstitucijos prospektą vyksta intensyvi verslo centrų ir modernių butų plėtra, o „Europa“ įsikūrusi pačioje šio rajono širdyje. Identifikavome galimybę būtent čia atidaryti aktualią atitinkamo asortimento parduotuvę“, – sako Irmantas Viliūnas, „Avitelos prekyba“ Rinkodaros skyriaus vadovas.

„Europa“ atnaujinimą įgyvendina iš anksto suplanuotais etapais, todėl prekybos centras ir jame esančios parduotuvės, paslaugų vietos dirba įprastu ritmu. Įgyvendinti visą projektą planuojama iki 2022 m. vidurio, naujosios parduotuvės „Avitela“ atidarymas planuojamas 2022 m. pirmąjį ketvirtį.

Vadinamojo „Shop in shop“ (angl. „parduotuvė parduotuvėje“) stiliaus „Avitelos“ parduotuvė bus skirta kokybės ieškančiam vartotojui, kuriam aktualios naujausios technologijos – nuo grožio prekių iki didelės raiškos televizorių, nuo buitinių robotų iki verslo klasės kompiuterių. „Šiems klientams svarbi ne tik prekių, bet ir teikiamų paslaugų kokybė – pardavėjo kompetencija ir žinios apie parduodamą prekę, todėl išsamios konsultacijos ir pagalba renkantis kokybišką produktą, platus klientui aktualių paslaugų spektras yra mūsų naujosios parduotuvės akcentas“, – sako I.Viliūnas.

Pasak I.Viliūno, kol kas tolimesnė fizinių parduotuvių plėtra neplanuojama: „Esame patenkinti savo fizinių parduotuvių ir elektroninės prekybos santykiu. Pasaulinės tendencijos rodo, jog yra trys pagrindiniai pirkėjų tipai. Tiksliai žinantys, ko nori, ir perkantys tik funkcijas dažniausiai renkasi elektroninę prekybą. Jei žmogui svarbu estetika, jei jis nori aukščiausios kokybės prekės ir pasitiki ekspertų patarimais pritaikant techniką prie indvidualių poreikių, jis ateina į fizinę parduotuvę. Yra ir trečia forma – virtuali arba video prekyba, kurios poreikį šiuo metu rimtai svarstome.“

Naujoji parduotuvė bus ketvirtoji Vilniuje su valdomais „Avitelos“ arba „Elektromarkt“ prekių ženklais, Lietuvoje iš viso jų yra 25.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis