„Baltic Asset Management“ užbaigė pirmąjį loftų projektą sostinės Karoliniškėse: beveik 90 proc. jų – jau parduota

Nekilnojamojo turto projektų valdytoja ir plėtotoja, bendrovė „Baltic Asset Management“, užbaigė pirmąjį loftų projektą Karoliniškėse „Cosmo lofts“. Pabaigus statybos darbus projekte jau parduota beveik 90 proc. loftų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Loftų projektas Karoliniškėse „Cosmo lofts“
Loftų projektas Karoliniškėse „Cosmo lofts“ / „Baltic Asset Management“ nuotr.

„Cosmo lofts“ projekto statybos buvo pradėtos 2020 metų III ketv., investicijos siekė 1,5 mln. eurų. Konversijos projektas įsikūrė V. Maciulevičiaus gatvėje, pirkėjams buvo pasiūlyti 39 loftai su uždara automobilių stovėjimo aikštele.

Pasak „Baltic Asset Management“ generalinio direktoriaus Ugniaus Latvio, sprendimas plėtoti pirmuosius loftus Karoliniškių rajone žvelgiant iš šiandienos perspektyvos – labai pasiteisino. „Loftai iki šiol gyventojams būdavo siūlomi pagrinde Naujamiestyje, nes ten daugiausiai galimybių konversijai. Loftai Karoliniškių rajone tikrai skamba labai neįprastai, bet vertindami projekto pardavimus, matome, kad toks sprendimas pasiteisino – projekto statybas užbaigėme turėdami vos kelis neparduotus loftus“, – apie projekto sėkmę pasakoja „Baltic Asset Management“ vadovas Ugnius Latvys.

Pirkėjai galėjo rinktis loftus nuo 36,33 kv. m iki 79,32 kv. m. Visi loftai orientuoti į rytus ir vakarus, atitinkamai atveriant vaizdą pro langus į TV bokštą arba greta esantį mišką. Kvadratinio metro kaina šiame projekte prasidėjo nuo 955 eurų.

Jau tapo įprasta, kad loftų projektuose buriasi išskirtinė bendruomenė, kuriai plėtotojai ieško netradicinių sprendinių. „Kartu su menininkais sukūrėme stilizuotą TV bokšto piešinį per visus laiptinės aukštus. Taip pat gyventojams yra skirta bendra erdvė, kur galima mėgautis vinilinių plokštelių muzika, skaityti knygas ar tiesiog suptis pakabinamuose krėsluose. Karoliniškės – vienas žaliausių ir vaizdingiausių Vilniaus rajonų, tad naujakuriai naudojasi bendruomenės poreikiams skirtais dviračiais, padėsiančiais pažinti apylinkes“, – teigia U.Latvys.

„Baltic Asset Management“ dar šių metų vasaros pabaigoje planuoja pasiūlyti Vilniaus gyventojams ir miesto svečiams co-living ir co-working projektus, kuriuos apjungs naujai kuriamas „Chapters“ prekės ženklas. Bendrovė šiuo metu Vilniuje taip pat plėtoja projektą „Ramu Du“, gyvenamąjį pastatą „Storyline“ Naujamiesčio ir Stoties rajonų sankirtoje bei didžiausią Baltijos šalyse loftų projektą „Freiheit“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis