Brokeriai ir vėl nustebino: perki butą – gauni BMW automobilį

Sostinėje parduodamo buto savininkai nustebino netikėtu pasiūlymu. Įsigyjant Pašilaičių rajone esantį būstą, prie jo pridedamas BMW X3 markės automobilis. Ekspertai teigia, kad toks pasiūlymas anaiptol nėra naujiena ir jis labiau orientuotas į skelbimo sklaidą, o ne į naudą pirkėjui.
Vilniuje, Pašilaičiuose parduodamas butas
Vilniuje, Pašilaičiuose, parduodamas butas

Nekilnojamojo turto portale Aruodas.lt pirmadienį, birželio 8 dieną, pasirodė skelbimas, kuriame nurodoma, kad parduodamas 64,95 kv. m ploto, 3 kambarių, pirmame aukšte esantis butas. Už 1987 metais Žemynos gatvėje iškilusiame name esantį būstą prašoma 83 tūkst. eurų.

Tačiau skelbimas iš kitų išskiria pasiūlymu.

„Naujakuriams dovanojame automobilį BMW X3“, – rašoma skelbime, kurio nuotraukoje pabrėžiama, kad dovana bus įteikta pasirašius pirkimo-pardavimo sutartį.

Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas
Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas

Dovanoja, nes išvyksta į užsienį

Turtą parduodanti nekilnojamojo turto agentūros „Urban estate“ brokerė Loreta Gaižauskaitė 15min pasakojo, kad buto savininkai išvyksta gyventi į užsienį. Dėl šios priežasties jie nori parduoti tiek nekilnojamąjį turtą, tiek automobilį.

„Automobilių pardavimai buvo sustoję, todėl pasiūlė padovanoti jį pirkėjui, kuris įsigis objektą. Vienu šūviu du zuikiai. Gauni butą ir automobilį“, – sakė ji.

L.Gaižauskaitės teigimu, butas parduodamas nuo gegužės vidurio, tačiau pasiūlyti pirkėjui kartu ir automobilį po kurio laiko pasiūlė patys savininkai.

„Savininkai automobilį planavo parduoti. Iš pradžių lyg ir pajuokavome, o po to sakau, kodėl gi nepabandžius. Ir bandome.

Buvo susidomėjusių, gal žmonėms šiek tiek įdomiai atrodo tokia avantiūra. Tokių skelbimų nėra rinkoje, kad prie buto dovanotų automobilį. Išeina toks kaip ir žaidimas, bet kartu yra žmonių, kurie domisi ir juos domina net tas pats automobilis“, – aiškino ji.

Asmeninio archyvo nuotr./Loreta Gaižauskaitė
Asmeninio archyvo nuotr./Loreta Gaižauskaitė

Kokios būklės mašina? Pasak L.Gaižauskaitės, „geros, bet, kaip ir visuose senesniuose automobiliuose, reikėtų patvarkyti smulkias detales“. Šiuo metu jis parduodamas ir atskirai. Tai – BMW X3 markės visureigis, už jį prašoma 3,2 tūkst. eurų.

„Variklis ir dėžė veikia gerai. Vizualiniai defektai matomi nuotraukose, reikia pasitvarkyti pakabą ir pasikeisti gale d. p. lango pakėlėją. Automobilį turime virš pusantrų metų, per tą laiką keitėm razdatkę, stabdžius, tepalus, filtrus ir t.t.“, – rašoma skelbime, kuriame parduodamas automobilis.

Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas
Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas

Tiesa, L.Gaižauskaitė pripažįsta, kad jai tai pirmas toks atvejis, kuomet tenka dovanoti ne buitinę techniką, o visą automobilį.

„Būna, ir patys esame darę, kad kai pardavinėjam naują būstą, pridedame siurblį ar skalbimo mašiną. Bet automobilio nėra tekę prie buto dovanų duoti. Toks pirmas kartas, bet žiūrėsime, kaip pasiseks. Susidomėjimas kol kas yra, žiūrėsime, kaip seksis“, – kalbėjo ji.

Originalus „priėjimas“ prie pirkėjo

Nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ Būsto departamento vadovas Antanas Kišūnas 15min sakė, kad epizodiškai pasitaiko vienokių ar kitokių pardavimo skatinimo būdų. Tačiau jis nepastebėjo, jog tokių ar panašių pardavimo skatinimo būdų padaugėję būtent per karantiną.

„Ober-Haus“ nuotr./Antanas Kišūnas
„Ober-Haus“ nuotr./Antanas Kišūnas

A.Kišūno teigimu, nestandartiniai aprašymai, netipinės sąlygos ar įspūdingos dovanos naudojami siekiant padidinti parduodamo objekto sklaidą.

„Tokių skelbimų peržiūrų skaičius dažniausiai būna didesnis nei įprasto skelbimo ir tokiu būdu pasiekiama didesnė žmonių auditorija. Tačiau abejojame, ar tikrai pirkėjas pirks prekę, kuri jam nėra visai tinkama tik dėl dovanos ar siūlomo priedo. Tokie pardavimo skatinimo būdai labiau veikia ir yra naudojami pigesnio, ekonominio segmento turtui. Kaip bebūtų, gyvybė, originalūs sprendimai ir įvairiapusis „priėjimas“ prie pirkėjo reklamoje yra sveikintinas“, – komentavo jis.

Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas
Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas

„Palikimas“ gali tapti papildomomis išlaidomis

„Inreal“ brokeris Arminas Karalius 15min aiškino, kad automobilis kaip priedas prie perkamo būsto nėra naujiena. Tačiau toks atvejis nedažnas ir labiau susijęs su konkretaus pardavėjo poreikiu daiktą parduoti, o ne reikšminga pridėtine verte pirkėjui.

„Pirkėjas perka būstą, kuris jam patinka. Tuo tarpu automobilis, kuris pridedamas prie būsto, nebūtinai pirkėjui patinka arba yra reikalingas“, – kalbėjo jis.

„Inreal“ nuotr./Arminas Karalius
„Inreal“ nuotr./Arminas Karalius

Panaši situacija, anot A.Karaliaus, būna tuomet, kai butas parduodamas su baldais. Jeigu būstas nėra senas ir baldai jame – apynauji, naujiems savininkams tai gali būti privalumas.

„Tačiau dažniau būna, kad pirkėjui toks „palikimas“ tampa papildomomis išlaidomis, nes, norint butą suremontuoti, reikia baldus išvežti, o jeigu jie seni, tai neverta ir sandėliuoti ar pasilikti“, – tikino jis.

Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas
Aruodas.lt/„Urban estate“ nuotr./Vilniuje, Fabijoniškėse parduodamas butas

Viena įdomiausių pirkėjui pridėtinių verčių prie įsigyjamo būsto, kuri dažnai pateikiama kaip nuolaida, – automobilio stovėjimo vieta. A.Karaliaus teigimu, toks pasiūlymas visada sulaukia daug didesnio susidomėjimo.

„Kalbant apie nuolaidas šiuo popandeminiu laikotarpiu apskritai, galima teigti, kad būsto rinka nesureagavo kainomis. Pardavimo kainos nemažėja. Derybų, kurios vyksta pardavimo procese, ribos tokios pačios, kaip ir iki karantino“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis