Gavusi Konkurencijos apsaugos komisijos pritarimą, „Maxima Bulgaria“ artimiausiu metu pradės parduotuvių integraciją į prekybos tinklą „T MARKET“. Dalį visiškai atnaujintų parduotuvių Plovdive planuojama atidaryti per keletą mėnesių. Ir toliau didžiausias „T MARKET“ dėmesys bus skiriamas plačiam kokybiškų produktų asortimentui ir patraukliems akcijų pasiūlymams.
Šis „Maxima Bulgaria“ žingsnis yra ilgalaikės „T MARKET“ plėtros strategijos dalis, kuri pastaraisiais metais pasižymėjo aktyviu augimu ir naujų parduotuvių formatų diegimu.
„Triumph“ yra vietinis Bulgarijos mažmeninės prekybos tinklas, veikiantis Plovdive nuo 2000 m. Šiuo metu prekybos tinklas turi 11 parduotuvių, esančių visuose miesto rajonuose.
„Maxima Bulgaria“ valdo 73 parduotuves 38 Bulgarijos miestuose. Įmonės pajamos per pirmąjį 2019 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu periodu 2018 m., išaugo 15,2% iki 71,5 mln. eurų, EBITDA siekė 1,6 mln. eurų.
Gavusi Konkurencijos apsaugos komisijos pritarimą, „Maxima Bulgaria“ artimiausiu metu pradės parduotuvių integraciją į prekybos tinklą „T MARKET“. Dalį visiškai atnaujintų parduotuvių Plovdive planuojama atidaryti per keletą mėnesių. Ir toliau didžiausias „T MARKET“ dėmesys bus skiriamas plačiam kokybiškų produktų asortimentui ir patraukliems akcijų pasiūlymams.
Šis „Maxima Bulgaria“ žingsnis yra ilgalaikės „T MARKET“ plėtros strategijos dalis, kuri pastaraisiais metais pasižymėjo aktyviu augimu ir naujų parduotuvių formatų diegimu.
„Triumph“ yra vietinis Bulgarijos mažmeninės prekybos tinklas, veikiantis Plovdive nuo 2000 m. Šiuo metu prekybos tinklas turi 11 parduotuvių, esančių visuose miesto rajonuose.
„Maxima Bulgaria“ valdo 73 parduotuves 38 Bulgarijos miestuose. Įmonės pajamos per pirmąjį 2019 m. pusmetį, palyginti su tuo pačiu periodu 2018 m., išaugo 15,2% iki 71,5 mln. eurų, EBITDA siekė 1,6 mln. eurų.