Dar „karšti“ baldai ir šviestuvai iš Milano dizaino savaitės: ką šįmet sugalvojo dizaineriai?

Balandžio pabaigoje Milane praūžė svarbiausias pasaulio dizaino renginys – Milano dizaino savaitė. Niekas nežino ir ko gero net nebandė skaičiuoti, kiek tiksliai per tą savaitę Milane įvyko dizaino renginių ir pristatymų, kiek buvo įrengta ekspozicijų. Dizaino tinklaraštininkas Vaidotas Norkus apžvelgia gamintojus ir darbus, kurie Milane sulaukė išskirtinio dizaino gurmanų dėmesio. Jų kūrinius galima rasti interjero ir dizaino centre „Domus galerija“.
Dizaino namų „Moooi“ Milano dizaino savaitėje pristatytas intejreras
Dizaino namų „Moooi“ Milano dizaino savaitėje pristatytas interjeras / Gamintojo nuotr.

„Moooi“ (salonas – „Simetria“)

Nyderlandų kompanijos „Moooi“ ekspozicijos pagrindiniame Milano dizaino rajone Zona Tortona primena tikrą dizaino teatrą: subtili prietema, fone skambanti muzika, tarsi scenoje sustatyti ir spektakliui paruošti baldai, šviestuvai, interjero detalės, kurios ir yra pagrindinės šio pasirodymo aktorės. „Moooi“ propaguoja elegantišką, subtilų ironišką stilių, kuriam išties sunku atsispirti.

Gamintojo nuotr. /Dizaino namų „Moooi“ Milano dizaino savaitėje pristatytas intejreras
Gamintojo nuotr. /Dizaino namų „Moooi“ Milano dizaino savaitėje pristatytas intejreras

„Artemide“ (salonas „Delight“)

Šiuolaikinių šviestuvų dizaino ir inovacijas sunku įsivaizduoti be šio italų gamintojo. Iš anksto ruošiesi, kad „Artemide“ nustebins, bet ekspozicija Monforte gatvėje nustebina dar labiau nei tikiesi. Sunku rasti kitą tokią kompaniją, kuri per metus paruoštų tiek daug naujų įvairios paskirties išskirtinio dizaino šviestuvų. Šiemet ypač įspūdingi italų dizaino maestro Michele de Lucchi, dizaino studijų BIG, MAD, „Neri & Hu“ kūriniai.

Gamintojo nuotr. /„Artemide“ šviestuvai
Gamintojo nuotr. /„Artemide“ šviestuvai

„Laufen“ (salonas – „Vonios dizaino namai“).

Jau porą mėnesių sklandė gandas, kad iš inovatyvios keramikos „Saphir Keramik“ kompanijai „Laufen“ naują kolekciją sutiko sukurti pasaulinio garso žvaigždė. Per Milano dizaino savaitę buvo oficialiai pristatyta Nyderlandų dizainerio Marcelio Wanderso kolekcija „New Classic“ ir pirmieji keraminių praustuvų modeliai.

„Muuto“, HAY, „Lammhults“ „Swedese“, (salonas – „Skandinaviški interjerai“), &Tradition (salonas – „Decosense“)

Suomių kompanijos „Muuto“ ekspozicijoje sužinai, kad žodis „muuto“ suomiškai reiškia „nauja perspektyva“. O tada dar perskaitai, kad „Jūs atpažįstate mūsų dizainą, nes jis turi muutos“... Labai tikslus pastebėjimas apibūdinantis ne tik suomių, bet apskritai visą šiuolaikinį skandinavų dizainą. Neprarandantis ir neišsižadantis išskirtinio funkcionalumo ir kokybės, dėl kurių šis stilius atpažįstamas ir vertinamas jau daugiau kaip pusę amžiaus. Kita vertus, nesustabarėjęs, atviras globaliam pasauliui, sugebantis bendradarbiauti, būti šmaikštus ir tokiu būdu atrandantis naujas perspektyvas.

Bolzan Letti“, „Lube Cucina“, „Porada“, „Potocco Italy“, „Tonin Casa“, „Cizeta“ (salonas – „Casa Bela“); „Living Divani“, „Porro“, „Desalto“, „Arflex“ (salonas – „Simetria“), „Mogg“, Saba Italia” (salonas – „Decosense“); „Sovet Italia“, „Gervasoni“ (salonas – „Studio Sanguinico“).

Kaip Milano dizaino savaitė be italų gamintojų, kurių parodoje „iSaloni“ buvo daugiausia, o prie kai kurių kompanijų stendų nusidriekdavo žmonių eilės. Išskirti vieną ar kelis italų gamintojus tiesiog neįmanoma. Italų baldų gamintojai vis dar išlieka pasauliniais stiliaus ir dizaino diktatoriais dėl išskirtinio ir subalansuoto stiliaus jausmo, aukščiausios kokybės ir dėmesio detalėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis