Duris atvėrė atsinaujinusi „Mega“: investuota 47 mln. eurų

Šeštadienį po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.
Duris atvėrė atsinaujinusi „Mega“
Duris atvėrė atsinaujinusi „Mega“ / Projekto vystytojų nuotr.

Į „Megos“ plėtros projektą, kurį įgyvendino nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė „Baltic RED“, investicijų bendrovė AB „Baltic Shopping Centers“ investavo 47 mln. eurų.

„Prekybos centrą valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė sako, kad pagrindiniai plėtros darbai jau pabaigti. „Džiaugiamės, kad statybos ir įrengimo darbus užbaigėme kaip planavome, iki kalėdinės prekybos pradžios, ir savo pirkėjams jau galime pasiūlyti dar platesnį asortimentą bei patogesnį apsipirkimą, daugiau paslaugų bei laisvalaikio vietų “, – sako R.Vyšniauskienė.

Naujojoje „Megos“ prekybinėje alėjoje duris atvėrė viena didžiausių Baltijos šalyse pasaulinio mados prekių tinklo parduotuvė „H&M“ bei kitos, Lietuvoje jau pamėgtų bei naujai į rinką žengiančių mados prekių ženklų parduotuvės, tokios kaip „Mango“, „Massimo Duti“, „Marc O‘Polo“, „United Colors of Benetton“, „Esprit“, „Springfield“ „Elsbach“, „Napapijri“, „Intimissimi“, „Calzedonia“, „Laura Ashley“ bei dar daugelis kitų.

Prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ naujai įsikūrė ne tik mados prekių, bet ir namų tekstilės, interjero prekių, suvenyrų, kosmetikos, parfumerijos, buitinės elektronikos, prekių vaikams ir kitos parduotuvės, paslaugų salonai, sulčių ir kokteilių barai, kavinės bei restoranai.

Kitų metų sausio mėnesį „Megoje“ atsidarys sveikatingumo mėgėjų laukiamas didžiausias Baltijos šalyse, 7,5 tūkst. kvadratinių metrų ploto, sporto ir sveikatingumo centras „VS-Fitness“ su uždarais lauko teniso kortais, skvošo salėmis, moderniausiais treniruokliais ir reabilitacijos centru. Pavasarį prekybos centre įsikurs tarptautinio mados prekių tinklo „Peek & Cloppenburg“ parduotuvė, išsiskirianti mados prekių ženklų gausa, o vaikus auginančias šeimas „Mega“ pakvies į naujos kartos vaikų edukacinį – pramogų centrą, sukurtą pagal koncepciją „žaidžiu – žinau“.

Pirkėjų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė, kuri talpina beveik 800 automobilių. Iš viso, kartu su atnaujinta prekybos centro antžemine automobilių parkavimo aikštele, „Megoje“ yra įrengta 2200 parkavimo vietų.

Sukurti prekybos ir laisvalaikio centro architektūrinę koncepciją buvo patikėta Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato, architekto Rolando Paleko komandai. Generaliniu statybos darbų rangovu pasirinkta AB „Panevėžio statybos trestas“, įgyvendinusi projektavimo paslaugų bendrovės „Viltekta“ parengtą techninį projektą. Objekto statybos darbų techninę priežiūrą vykdė inžinerinių paslaugų bendrovė „Baltic Engineers“.

Įgyvendinus plėtros projektą, „Megos“ prekybai skirtas plotas padidėjo daugiau nei 40 procentų ir sudaro 102 tūkst. kvadratinių metrų, nuomininkų skaičius išaugo iki 200.

Investicinė bendrovė AB „Baltic Shopping Centers“, valdanti daugiau kaip 200 mln. eurų komercinio nekilnojamojo turto porfelį, kartu su projektą finansuojančiu banku „Swedbank“ į „Megos“ plėtros projektą investavo 47 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų