Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV „Marriott International“ norėtų turėti savo viešbučių Lietuvoje 

Viena didžiausių pasaulio viešbučių valdytojų „Marriott International“ norėtų matyti daugiau nei vieną savo prekių ženklo viešbutį Lietuvoje. Sparčiai aplinkinėse šalyse besiplečianti bendrovė didžiausią potencialą regi ekonominės ir vidurinės klasės segmentuose, rašo „Verslo žinios“.
„Marriott“
„Marriott“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

„Koncentruojamės, aišku, į tris sostines – Vilnių, Rygą ir Taliną. Tačiau taip pat mūsų radare Lietuvoje yra Kaunas, Klaipėda, galbūt Druskininkai. (...)Mes daugiausia kalbame apie tokius prekių ženklus kaip ekonominės klasės „Moxy“ ir vidurinės klasės „Courtyard by Marriott“, „AC by Marriott“ Sostinėse taip pat galvojame apie ilgesniems vizitams pritaikytą „Residence Inn“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė „Marriott International“ plėtros vadovas regione Januszas Mitulskis.

Jis negalėjo atsakyti, kiek „Marriott“ prekės ženklo viešbučių ateityje galėtų būti Lietuvoje, tačiau teigė, kad šiuo metu šalyje ieškomas partneris, su kuriuo būtų vystomi projektai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?