1995 m. pirmą kartą surengta 1500 kv. m. ekspozicija, kurioje dalyvavo 22 lietuviškų baldų gamintojai, per dvidešimtmetį išaugo kelis kartus ir tapo tarptautine baldų, interjero ir dizaino idėjų paroda, pripažįstama didžiausiu šios temos renginiu Baltijos šalyse.
„Parodos istorija puikiai atspindi baldų ir medienos rinkos vystymosi Lietuvoje tendencijas. Pavyzdžiui, laikotarpis iki 2009 metų demonstravo spartų vartotojų perkamosios galios ir nekilnojamo turto rinkos augimą, o parodos plotai nuosekliai augo, traukdami vartotojus stambiausių Lietuvos baldų gamintojų ekspozicijomis. Kai pastarieji susikoncentravo į eksportą, jų vietą užėmė vidutinės ir smulkios įmonės, galinčios pasiūlyti įdomų produktą ir lankstų požiūrį į vartotojo poreikius. Taip pat kasmet augo vietinio dizaino reikšmė, pateikdama vis daugiau tarptautiniu mastu įvertintų pavyzdžių. Esama situacija ir perspektyva atsispindi ir naujausioje parodoje“, - sako „Baldų“ projekto vadovė Lilijana Dirsienė.
Nuo 1996 m. parodoje kasmet dalyvaujančių „Magrės baldų“ marketingo vadovė Marta Rudėnė sako, kad bendrovė kasmet sukuria kažką naujo ir siekia tai pristatyti plačiajai visuomenei. „Kiekvienai parodai aktyviai ruošiamės ir iki paskutinės minutės tobuliname naujoves, todėl kiekvieni metai mums yra svarbūs ir išskirtiniai – tai tarsi kasmetinis egzaminas patiems prieš save“,- sako M.Rudėnė.
Daugiau nei dešimt kartų parodoje dalyvavusios bendrovės ,,Lauksva" pardavimų skyriaus vadovės Loretos Valaitienės nuomone, paroda Lietuvos gamintojams turėtų tapti Lietuvos baldų gamintojo vardą prezentuojančia vieta. „Gaila, kad esame nepatriotiški, dažnai šias mintis laidojam po žodžiu ,,neapsimoka“, - sako bendrovės atstovė.
Šių metų parodoje, kurios bendras plotas 8.850 kv.m, dalyvaus 218 įmonių, verslo kontaktų mugės dalyvių, kūrybinių studijų, dizainerių, mokyklų
Šių metų parodoje, kurios bendras plotas 8.850 kv.m, dalyvaus 218 įmonių, verslo kontaktų mugės dalyvių, kūrybinių studijų, dizainerių, mokyklų.
Per 40 įmonių parodoje atstovaus lietuviškus baldus. Naujausias garsių užsienio prekių ženklų kolekcijas pristatys "Skandinaviški interjerai", "Sandu comfort", "Vadasiga", „Almi Decor“. Pirmą kartą parodoje koncentruotai vienoje vietoje parodoje bus demonstruojamos interjero detalės, medžiagos, interjero kūrimo paslaugos ir baldus kuriančios bendrovės – prie konceptualios interjero ekspozicijos sukūrimo prisidėjo 13 įmonių.
20 įmonių šių metų parodoje demonstruos baldines medžiagas ir furnitūrą, 4 – baldų gamybos įrenginius ir įrankius.
Greta lietuviškų kompanijų parodoje taip pat dalyvaus Lenkijos ir Estijos įmonės. Savo planų dalyvauti parodoje dėl Ukrainos problemų su Rusija neatšaukė ir bendra Ukrainos-Italijos kapitalo kompanija.
Šių metų baldų parodoje, greta galutinį produktą pristatančių įmonių, veiks trys teminės ekspozicijos, kurioms skirtas net 1.600 kv. m. plotas: tarptautiniu mastu pripažinto danų dizainerio Hans Sandgren Jakobsen darbų paroda, kurkios atvežimą į Lietuvą parėmė koncernas „Vakarų medienos grupė“; žurnalo „Namas ir aš“ kuruojama interjero tendencijų ekspozicija „Etnografinis stilius, miesto folkloras“ bei per 20 metų nueitą kelią iliustruojanti trijų dalių lietuviško dizaino ekspozicija „Vakar.Šiandien ir rytoj“, kurią bendromis jėgomis organizuoja LITEXPO, žurnalas „Centras“ ir Vilniaus dailės akademijos Dizaino inovacijų centras.
Baldinių medžiagų, furnitūros ir įrengimų salėje veiks net šešių įmonių ir mokslo įstaigų (LITEXPO, Kauno kolegijos, „Lietuvos medienos“ asociacijos, „Kauno baldų“, „Nevotex“, „Bjarnum“, Kauno statybininkų rengimo centro) pajėgas sujungęs minkštų baldų fabrikėlis, kuris leis pamatyti visą gamybos procesą nuo projektavimo iki supakavimo.
Tris parodos dienas vyks naujos koncepcijos projektas, pavadintas „Dizaino šnekos“, kurio metu savo veiklą, projektus ir darbus pristatys keliolika Lietuvos ir užsienio dizainerių, tarp kurių specialiai į Lietuvą atvykstantis Nyderlandų dizaineris Piet Hein Eek, danas Hans Sandgren Jakobsen bei dizaino kritikas, tinklaraščio Lucas_Berlin autorius Lucas Verweij. Parodos metu tradiciškai vyks ir Všį „Versli Lietuva“ organizuojama kontaktų mugė.
Jubiliejinės parodos proga LITEXPO sudarė galimybę už trijų vienkartinių bilietų kainą (36 Lt) įsigyti vieną 4 dienų bilietą. Kovo 20-23 d. vyksiančios parodos lankytojai turės galimybę laimėti ir kelionę į Ispaniją – specialų žaidimą jiems organizuoja „Tez Tour“.