Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kaune duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse „Xiaomi“ parduotuvė

Technologijų milžinės „Xiaomi“ produktai tapo dar lengviau pasiekiami. Kaune esančiame „Akropolyje“ pirmadienį, gegužės 31-ąją, atidaryta pirmoji oficiali Baltijos šalyse šio prekės ženklo parduotuvė. Kartu tai yra jau tūkstantoji populiaraus Kinijos gamintojo parduotuvė pasaulyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kaune duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse „Xiaomi“ parduotuvė 
Kaune duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse „Xiaomi“ parduotuvė  / Asmeninio archyvo nuotr.

Kaunas šiam žingsniui buvo pasirinktas taip pat ne atsitiktinai. Būtent šiame mieste prasidėjo „Xiaomi“ prekės ženklo Baltijos šalyse plėtra.

Kaip pasakojo „ALSO Lietuva“ „Xiaomi“ verslo Baltijos šalyse plėtros vadovas Tadas Bendikas, Karaliaus Mindaugo pr. esančio prekybos centro „Akropolis“ pirmajame aukšte atsidariusi parduotuvė jau nuo pat ryto pirmuosius pirkėjus pasitiko su 50 proc. nuolaida visiems mobiliesiems telefonams ir iki 60 proc. siekiančia nuolaida tam tikriems ekosistemos produktams, tačiau reikėtų paskubėti, nes prekių kiekis ribotas.

Prakalbus apie naujoves, „Xiaomi“ ekosistemos produktų vadovas Baltijos šalims Karolis Navickas sakė, kad šio prekės ženklo produktų spektras itin platus ir, jei „Xiaomi“ tapo žinomas dėl pasiekimų gaminant išmaniuosius telefonus, dabar didelio klientų dėmesio sulaukia ir oro valytuvai, belaidės ausinės, platus WiFi maršrutizatorių, dulkių siurblių–robotų bei paspirtukų pasirinkimas.

Atsižvelgiant į taisykles, kurių rekomenduojama laikytis šalyje karantino metu, dėl visų klientų saugumo parduotuvėje taip pat laikomasi saugaus atstumo bei kaukių dėvėjimo rekomendacijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos