Kauno slidinėjimo trasą projektuos kitąmet

Šiam sezonui slidinėjimo trasą Kaune žadėję įrengti savivaldybės vadovai sako, kad procesas užtruko, tačiau susitarus dėl vietos, projektavimo darbai galėtų prasidėti kitais metais.
Liepkalnio slidinėjimo centras
Liepkalnio slidinėjimo centras / Liepkalnio slidinėjimo centro nuotr.
Temos: 2 Kaunas Liepkalnis

„Geriausiu atveju mes plotume katučių, jeigu per žiemą pavyktų sutvarkyti procedūras ir kitais metais per vasarą kažką jau tikrai nuveikti“, – BNS sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Pasak jo, su Kauno rajono savivaldybe sutarta, kad trasa būtų įrengiama Kleboniškio miške, ant Smertės kalnu vadinamo šlaito Narėpų kaime. Laukiama, kol savivaldybė baigs tvarkyti reikiamus dokumentus.

„Jiems reikia keisti savo detalųjį planą, keisti savo specialųjį planą – kaip ir bet kurias statybas darant. Be to, atsiranda išmiškinimo procedūra, kuri galima tik pakeitus specialųjį planą. (...) Tada pritarus Vyriausybei, galėtų prasidėti realūs projektavimo darbai“, – kalbėjo G.Petrauskas.

Pasak jo, klausimas dėl išmiškinimo darbų rudenį buvo aptartas su Valstybine miškų tarnyba ir ji prieštaravimų neturėjo.

Iš pradžių Kauno miesto ir rajono savivaldybių atstovai svarstė dvi galimas vietas, kur slidinėjimo trasos galėtų būti įrengiamos: Kleboniškio mišką bei Kačerginę. Pastarojo varianto atsisakyta, įvertinus, kad ten pavyktų įgyvendinti tik gerokai mažesnį projektą, todėl jis neatsipirktų.

„Mes nusivežėme specialistus ir į vieną vietą, ir į kitą, jeigu tu negali padaryti kokybiškai bent taip, kaip turi Vilnius, tada geriau iš viso neužsiimti, nes investicijos ir žmogiškaisiais resursais, ir laiku, ir pinigais tikrai nebus labai mažos. Jeigu nepavyksta padaryti bent 7–9 trasų, tada tiesiog žmonės nepatenkinti“, – kalbėjo G.Petrauskas.

Pasak jo, ieškant, kur Kauno apylinkėse įrengti tokią trasą, buvo konsultuojamasi su Vilniaus Liepkalnio slidinėjimo trasos operatoriais.

Kleboniškyje galėtų atsirasti iki dešimt nusileidimo trasų. Sutarus dėl vietos, toliau būtų ieškoma būdų organizuoti privažiavimą ir automobilių statymą. Metų pradžioje pristačius šią idėją, buvo skelbta, kad ją įgyvendinti tikimasi iki šios žiemos, vėliau planuota, kad trasa veikti pradės per kelerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis