Kelių statybos rinkos atstovai: situacija įtempta, dalis įmonių gali bankrutuoti

Vakarams skelbiant sankcijas Rusijai ir Baltarusijai bei uždraudžiant importuoti vis daugiau medžiagų bei žaliavų, o dėl karo Ukrainoje sutrikus ir logistikos grandinėms, situacija Lietuvos kelių infrastruktūros statybos rinkoje yra įtempta tiek dėl brangstančių medžiagų, tiek dėl neprognozuojamų jų tiekimo terminų, sako rinkos atstovai.
Eismo spūstys ryte
Eismo spūstys ryte / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Anot jų, dėl šių priežasčių darbai nevyksta pagal planą, kai kuriuos sutartys gali būti nebevykdomos, o įmonės susiduria su dilema, ar bankrutuoti įgyvendinant sutartis, ar jų neįgyvendinant.

Kelių statybos įmones vienijančios asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovas Šarūnas Frolenka dialogą su Ekonomikos ir inovacijų ir Susisiekimo ministerijomis dėl pernai ir anksčiau pradėtų įgyvendinti projektų bei iki karo Ukrainoje sudarytų sutarčių vadina „teikiančiu vilčių“.

„Asociacija tikisi, kad Rusijos karo Ukrainoje lemti force majeure iššūkiai ir drastiškas energijos bei statybos medžiagų kainų kilimas kelių remonto bei statybos sektoriuje bus įveikti, tačiau tam reikalingas vieningas valdžios institucijų, perkančiųjų organizacijų ir verslo atstovų veikimas“, – BNS Plius teigė Š.Frolenka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis