Klaipėdos jūrų uosto statybose vietinio verslo – vienetai

Klaipėdos jūrų uosto plėtra krante ir akvatorijoje duoda naudos ne tik šalies transporto ir logistikos sistemai, bet ir statybų sektoriui. Ekonomikos krizei įmonių gretas praretinus, kvalifikuotų vietinių rangovų skaičius sumenko, daug darbų atlieka užsieniečiai, o kainų lygis kyla, penktadienį rašo „Lietuvos žinios“.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Ryški darbų vienose rankose koncentracija vyksta teikiant projektavimo paslaugas. Čia dominuoja Švedijos konsultavimo įmonei priklausanti „Sweco Lietuva“, rengianti uosto ir miesto bendruosius planus, pernai laimėjusi Malkų įlankos gilinimo projekto, molų projektinių pasiūlymų konkursus. Bando įsitvirtinti ir bendrovė „Vilniaus hidroprojektas“, veikianti kartu su latvių įmone „Jūras projekts“, smulkesnių darbų laimi lietuvių įmonė „Hidrosfera“.

Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laikinojo infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės, Lietuvos problema ta, kad yra vienas uostas, kuris sukuria nedidelę hidrotechninių objektų projektavimo rinką. Šioje srityje projektuotojams yra nedaug erdvės.

„Lietuvoje šiuo metu yra trys kompanijos, galinčios projektuoti krantines ir kitus hidrotechninius statinius. Kvietėme ir kitas įmones, stengėmės, kad kuo daugiau projektuotojų dalyvautų konkursuose“, – tikino V.Paukštė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis