Ryški darbų vienose rankose koncentracija vyksta teikiant projektavimo paslaugas. Čia dominuoja Švedijos konsultavimo įmonei priklausanti „Sweco Lietuva“, rengianti uosto ir miesto bendruosius planus, pernai laimėjusi Malkų įlankos gilinimo projekto, molų projektinių pasiūlymų konkursus. Bando įsitvirtinti ir bendrovė „Vilniaus hidroprojektas“, veikianti kartu su latvių įmone „Jūras projekts“, smulkesnių darbų laimi lietuvių įmonė „Hidrosfera“.
Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos laikinojo infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės, Lietuvos problema ta, kad yra vienas uostas, kuris sukuria nedidelę hidrotechninių objektų projektavimo rinką. Šioje srityje projektuotojams yra nedaug erdvės.
„Lietuvoje šiuo metu yra trys kompanijos, galinčios projektuoti krantines ir kitus hidrotechninius statinius. Kvietėme ir kitas įmones, stengėmės, kad kuo daugiau projektuotojų dalyvautų konkursuose“, – tikino V.Paukštė.