Šio prekės ženklo parduotuvėse prekiaujama rūbais vaikams, moterims ir vyrams, aksesuarais, žaislais, prekėmis namams, tekstilės gaminiais ir kt. „Pepco” išsiskiria ne tik prekių asortimento gausa, bet ir itin žemomis kainomis.
„Mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“ klientams suteikia galimybę patraukliomis kainomis įsigyti visko, ko reikia aprengti šeimai, puošti ir prižiūrėti namus. Naujoji parduotuvė išplečia prekybos centro „Banginis“ asortimentą nauju prekių segmentu ir, neabejotinai, taps dar vienu traukos centru klaipėdiečiams, ypač vaikus auginančioms šeimoms“, – sakė prekybos centrą „Banginis“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Ieva Goštautaitė-Gedutė.
„Pepco“ atstovai žada, jog Klaipėdoje atidaromos parduotuvės prekių asortimentas bei kaina bus tokie patys kaip ir kitose tinklo parduotuvėse.
„Didžiausią dėmesį skiriame prekių, kurias galime pasiūlyti visai šeimai, asortimentui, pastebėjome, jog „Pepco“ klientai ypač vertina vaikiškas prekes. Siekiame, kad kiekvienas pirkėjas iš daugiau nei 30 skirtingų prekių grupių rastų kažką sau, šeimai ir namams už itin patrauklią kainą“, – pasakojo Aleksandras Čikaidzė, „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse.