Anot Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Arvydo Vaitkaus, kelis kartus atlikti skaičiavimai rodo, jog naują pastatą administracijai statyti būtų beveik trečdaliu pigiau nei rekonstruoti senąjį J.Janonio gatvėje.
„Iš šios vietos driekiasi labai gera komunikacinė linija – uostas sujungtas su Liepų gatve, šioji veda į Palangos plentą. Kalbinau ir miesto vadovus, vis teigiančius, jog statinio Liepų gatvėje nepakanka, įsikurti šioje teritorijoje ir taip sukurti naują erdvę“, – aiškino A.Vaitkus.
Uosto direkcija yra numačiusi, jog reikėtų maždaug 5 tūkst. kv. metrų ploto statinio. „Galbūt pradžioje dalį patalpų nuomotume, reikia žiūrėti į ateitį“, – sakė jis.
A.Vaitkus prasitarė, jog galimybe įsikurti šioje teritorijoje susidomėjo ir kelios uoste veikiančios privačios kompanijos.
Šiaurinėje Danės upės pusėje esanti teritorija dar vadinama „Memelio miestu“. Šiuo metu ji priklauso antrinei SEB banko įmonei „Litectus“. Iki nekilnojamojo turto krizės čia buvo piešima spalvinga vizija – brangių butų kvartalas su promenada, biurais, kavinėmis, viešbučiu, krantinėmis jachtoms. Tačiau tai ir liko vizija. Prieš kelerius metus „Memelio miestą“ įsigijo „Litectus“.
A.Vaitkus akcentavo, jog teritorija, kur būtų statoma krantinė ir administracinis pastatas, – valstybinė ir ja disponuoja uosto direkcija.
Šiuo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje dirba apie 250 žmonių. Pastatą J.Janonio gatvėje, statytą 1980-aisiais, uosto direkcija 2011-aisiais įsigijo iš „DFDS Seaways“ kompanijos.
Naujojo administracijos pastato statybos, viliamasi, prasidėtų 2019-aisiais. Daugiaaukštį pastatą J.Janonio gatvėje uosto direkcija parduotų.
Buvusios bendrovės „Laivitė“ teritorijoje norima įrengti ir naują krantinę kruiziniams laivams. Pastaraisiais metais išaugus kruizinės laivybos mastams imama stokoti vietos, kur švartuoti laivus su atostogautojais.
Prieš 14 metų statytas Kruizinių laivų terminalas darosi per mažas tiek kruiziniams laivams, tiek vis dažniau į Klaipėdą atplaukiantiems NATO laivams. Kurį laiką situaciją gelbėja Centrinis Klaipėdos terminalas, tačiau čia sukėlus visas „DFDS Seaways“ keltų linijas, vietos kruiziniams laivams nebeliks.
Jau šiais metais du kruiziniai laivai turėjo atšaukti savo vizitą į Klaipėdą, nes tuo metu nebuvo kur jų švartuoti. Šiemet į Klaipėdą užsuks 64 kruiziniai laivai.