„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Konkurencijos taryba: reklamose turi būti nurodyta parduodamo nekilnojamojo turto paskirtis

Konkurencijos taryba įspėjo nekilnojamojo turto (NT) pardavėjus, agentūras, brokerius, kad NT reklamose turi būti aiškiai ir tiksliai nurodoma siūlomų įsigyti patalpų bei statinių paskirtis. Nutylint ar nuslepiant tokią informaciją, kuri lemia vartotojo apsisprendimą dėl būsimo sandorio, gali būti pažeistas Reklamos įstatymas.
„Ateities TRIO“ / Įmonės archyvo nuotr,
Butas

Konkurencijos ekspertai, vykdydami reklamos priežiūrą, pastebi, jog gana dažnai NT reklamose nurodoma, kad parduodami butai, būstai, apartamentai, tačiau nutylima siūlomų įsigyti patalpų bei statinio, kuriame yra parduodamos patalpos, paskirtis.

NT pardavėjams, agentūroms ir brokeriams adresuotame Konkurencijos tarybos rašte akcentuojama, kad tokios informacijos pateikimas yra būtina sąlyga siekiant išvengti vartotojų galimo klaidinimo, nes priklausomai nuo patalpų bei statinio paskirties (gyvenamosios ar negyvenamosios) skiriasi kokybiniai ir techniniai jų reikalavimai, pavyzdžiui, gyvenamosios paskirties patalpoms taikomi griežtesni apšvietimo, triukšmo izoliacijos reikalavimai.

„NT reklamose būtina aiškiai ir tiksliai įvardinti siūlomų įsigyti patalpų ir statinių paskirtį taip, kaip nurodyta statybą leidžiančiame dokumente arba nekilnojamojo turto registre“, – sakė Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja Erika Lukšė.

NT pardavėjai, agentūros, brokeriai prašomi iki 2017 m. lapkričio 3 d. informuoti Konkurencijos tarybą apie sprendimus, kurių imtasi arba ketinama imtis, kad būtų išvengta galimo vartotojų klaidinimo.

E.Lukšė priminė, kad už galimai klaidinančios reklamos skleidimą atsakingas reklamos davėjas, pavyzdžiui, NT savininkas, asmuo, užsakantis tarpininkavimo paslaugas, parduodant NT, tačiau galimi atvejai, kai už reklamų skleidimą gali būti atsakingas ir reklamos paslaugų teikėjas, pavyzdžiui, asmuo, teikiantis reklamos skleidėjo ir tarpininko paslaugas (NT agentūra, brokeris).

Spalio pradžioje Konkurencijos taryba už klaidinančią reklamą (kai vartotojams pardavinėti ne butai, o negyvenamosios paskirties – viešbučio – patalpos) 8 688 Eur baudą skyrė ne tik bendrovei „Karolinos turas“, kuri buvo atsakinga už klaidinančios reklamos skleidimą kaip jos davėja, bet ir agentūrai „NT partneriai“, kaip reklamos paslaugų teikėjai, organizavusiai reklaminę kampaniją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų