„Lemon Gym“ įsikurs naujame prekybos centre prie Pilaitės – investuos daugiau kaip 600 tūkst. eurų

Vilniuje duris atvers iki šiol didžiausias Lietuvoje tinklo „Lemon Gym“ sporto klubas. 1,5 tūkst. kv. m ploto sporto klubas įsikurs „Ogmios“ grupės prekybos centre šalia Vakarinio aplinkkelio, kurio statybos pradėtos šių metų pradžioje, o atidarymas planuojamas 2020 m. pabaigoje. Į sporto klubą „Lemon Gym“ investuos daugiau kaip 600 tūkst. eurų.
Planuojamas prekybos centras greta Pilaitės
Planuojamas prekybos centras greta Pilaitės / „Užupio architektai“ vizualizacija

Naujasis „Lemon Gym“ sporto klubas duris atvers „Ogmios“ grupės statomame prekybos centre, kuriame įsikurs „Hyper Rimi“ ir daugiau nei 200 išparduotuvių. Iš viso į prekybos centro statybas investuojama 75 mln. eurų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naujasis prekybos centras su didžiausiu Lietuvoje „Lemon Gym“ sporto klubu iškils šalia Vilniaus Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto.

VŽ anksčiau rašė, kad dėl nuomos preliminariai susitarta su „Rimi“, „Apranga“, „Puma“, „Membershop“, „Danija“, „Guess“ ir kitomis bendrovėmis.

BNS lapkritį skelbė, kad prekybos centrą planuojanti statyti nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Ogmios real estate“ kartu su partneriais pastatys ir aikštelę miesto reikmėms. Dalis jos bus skirta „Statyk ir važiuok“ sistemai.

„Trečioji kregždė“ liepą skelbė į aikšteles bei kitą infrastruktūrą investuosianti 3 mln. eurų.

Naują prekybos centrą valdys nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Eriadas“.

Šiuo metu Vilniuje ir Kaune veikia septyni „Lemon Gym“ sporto klubai. Penki tinklo sporto klubai veikia Rygoje ir po vieną Taline bei Tartu. Sporto klubų tinklas priklauso „Impuls LTU“ įmonių grupei, valdančiai 28 sporto bei sveikatingumo klubus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis