Nuo kitos savaitės bendrovė siūlys trumpam išsinuomoti apie 2 tūkst. prabangių būstų tam tikruose JAV, Europos, Karibų jūros ir Lotynų Amerikos regionuose.
„Marriott International“ sprendimas paleisti platformą „Homes & Villas“ parodo, jog, keičiantis vartotojų kelionių poreikiams, mes tebesame pasiryžę kurti inovacijas“, – pareiškė bendrovės komercijos direktorė Stephanie Linnartz.
Platforma bus paleista po to, kai buvo sėkmingai įgyvendinta bandomoji programa, pridūrė ji.
„Marriott“, kuriai, be kita ko, priklauso viešbučių prekių ženklai „Sheraton“ ir „Ritz-Carlton“, naujosios platformos naudotojams leis kaupti lojalumo taškus, kuriuos bus galima panaudoti kitą kartą nuomojantis būstą.
Bendrovė pirmoji iš viešbučių grupių žengia į trumpalaikės būsto nuomos rinką, nors, JAV verslo dienraščio „The Wall Street Journal“ duomenimis, į šį segmentą taip pat žvelgia nemažai jos konkurentų, įskaitant „Hilton“ ir „Hyatt“.
Pasak „Marriott“, naujosios platformos naudotojai galės išsinuomoti, pavyzdžiui, kotedžą su keturiais miegamaisiais Kalifornijos vyno regione, vilą su šešiais miegamaisiais ir panoraminiu baseinu Italijos Sorente ar net XVIII amžiaus pilį su privačiu ežeru Airijoje.