Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Maždaug pusė rajonų centrų autobusų stočių laukia rekonstrukcijos

Atkūrus nepriklausomybę pasisekė tik toms autobusų stotims, kurios buvo sujungtos su prekybos centrais ar turguje veikiančiomis prekybos bendrovėmis, „Lietuvos žinioms“ pareiškė Valstybinės kelių transporto inspekcijos Kelių transporto veiklos reguliavimo skyriaus vyriausiasis specialistas Antanas Trilupaitis.
Kauno autobusų stoties statybos
Kauno autobusų stoties statybos / „Kautra“ nuotr.

„Lietuvoje nėra nė vienos autobusų stoties, kurios būklė būtų avarinė. Iš 51 stoties pastato iki šiol rekonstruota apie pusę. Pastatai dažniausiai atnaujinami ten, kur jie gali būti sujungiami su prekybos centrais (pavyzdžiui, „Iki“ ar „Maxima“) arba turgavietėmis. Žinome, jog kai kuriuose miestuose, pavyzdžiui, Visagine, verkiant reikia naujų stočių, bet joms labai sunku rasti vietą, nes dauguma sklypų privatizuoti, neadekvačiai brangūs“, – dienraščiui pažymėjo A.Trilupaitis

Trumpiausias kelias atlikti autobusų stočių remontą, pasak jo, yra rekonstrukcijai naudoti Europos Sąjungos (ES) lėšas. Panevėžio autobusų parko vadovas Rimantas Petukauskas tvirtino, kad tokios paramos skyrimo reikalus autobusų stotims pagerinti įmanoma per jungtines su savivaldybėmis veiklos sutartis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos