Architektai bendrovei „San Pellegrino“ pasiūlė 17,5 tūkst. kv. m ploto įspūdingos architektūros pastatą. Dėl geriausio projekto BIG varžėsi su danų įmone „MVRDV“, tačiau, „San Pellegrino“ savininkų nuomone, šis pasiūlymas „geriausiai reprezentuoja prekės ženklo vertybes ir bendrovės atsidavimą“.
Planuojama, kad čia įsikurs ne tik pagrindinė įmonės gamykla, bet ir viešosios erdvės įvairiems renginiams ir mokymams.
„Vietoje to, kad kurtume naują identitetą, naujas kompleksas „išaugs“ iš jau egzistuojančio. Siūlome panaikinti tradicinį atskyrimą tarp priekinės ir galinės pastato dalies ir sukurti besitęsiančią gamybos, vartojimo, pasiruošimo ir džiaugsmo aplinką“, – teigė BIG architektai.
Investicijos į naują gamyklą ir biurus sieks apie 90 mln. eurų, o statybos turėtų būti baigtos 2018 metais.
Prekė ženklą „San Pellegrino“ nuo 1997 valdo „Nestle“. „San Pellegrino“ gaminamas šiaurinėje Italijos dalyje, Alpėse, San Pellegrino Terme miestelyje.