„Mitnijos“ vadovas: pelną mažino ir didelė konkurencija

Koncerno „MG Baltic“ valdoma Kauno statybų bendrovė „Mitnija“ pernai apyvartą augino beveik trečdaliu, o pelnas mažėjo. Pasak bendrovės vadovo, nors statybų rinka auga, konkurencija yra ypač didelė, rašo „Verslo žinios“.
„Mitnija“
„Mitnija“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Nors mūsų pelningumas ir mažėjo, pažiūrėjus apskritai į rinkos dalyvius, mes laikomės dar gana neblogai. Neslėpsiu – konkurencinė aplinka tiek pernai, tiek šiemet, nors statybos rinka auga, yra žvėriška. Todėl konkurencinėje kovoje tenka paaukoti pelno maržą“, – sako Julius Gendvilis.

Tarp pelno mažėjimo priežasčių J.Gendvilis įvardijo ir plėtrą užsienyje, atlyginimų didėjimą ir investicijas į technologijas. Anot vadovo, pardavimo pajamos šiemet taip sparčiai jau nebekils, tačiau staigus augimas nėra bendrovės tikslas: „svarbiausia išlaikyti efektyvumą ir didinti kokybę“.

Paklaustas, ar užsienyje vykdomi projektai yra pelningesni nei Lietuvoje, J.Gendvilis sako, kad, pradedant dirbti ten, tikslas yra diversifikuoti veiklą. Didelį potencialą bendrovė mato Latvijoje, kur „Mitnija“ kartu su vietos bendrove „Merks" statė prekybos centrą „Akropole“.

VŽ teigimu, pernai „Mitnijos“ konsoliduotos pardavimo pajamos, palyginti su 2017 metais, augo 29 proc. iki 106,9 mln. eurų, rodo Registrų centrui pateikta finansų ataskaita. Praėjusiais metais konsoliduotas bendrovės grynasis pelnas siekė 2,1 mln. eurų – 18,5 proc. mažiau nei 2017 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis