Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

NT ekspertai burbulo neįžvelgia: butų kainos atkartoja bendras tendencijas

Butų kainų augimas nežymiai viršija bendrą vartojimo prekių ir paslaugų kainų augimą šalyje, teigia nekilnojamojo turto ekspertai. Anot jų, būsto kainos atkartoja bendras kainų tendencijas ir „burbulo“ neįžvelgia.
„Nusiraminkite, nėra jokio nekilnojamojo turto burbulo“, - skelbia reklama Dubajuje
„Nusiraminkite, nėra jokio nekilnojamojo turto burbulo“, - skelbia reklama Dubajuje / 123rf.com nuotr.

Nekilnojamojo turto bendrovė „Ober-Haus“ skelbia, kad per metus Lietuvos didmiesčiuose butų kainos augo 4,1 proc.

Vilniuje butų kainos per metus augo 5 proc. iki 1446 eurų už kv. m birželį.

Kaune metinis butų kainų augimas birželį siekė 3,6 proc. iki 1005 eurų už kv. m, Klaipėdoje – 2,1 proc iki 1023 eurų už kv. m, Šiauliuose – 3,4 proc. iki 605 eurų už kv. m ir Panevėžyje – 3,4 proc. iki 565 eurų už kv. metrą.

Pasak „Ober-Haus“ Vertinimo ir rinkos tyrimų departamento vadovo Sauliaus Vagonio, Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2017 metų birželio mėnesį metinė infliacija Lietuvoje sudarė 3,6 proc. Tuo tarpu butų kainos šalies didmiesčiuose per tą patį laikotarpį paaugo 4,1 proc.

„Per pastaruosius 12 mėnesių butų kainos augo panašiu tempu kaip ir oficialiai registruojamų vartojimo prekių ir paslaugų kainos. Nors spartesnis butų kainų augimas fiksuojamas šalies sostinėje, tačiau ir jis pakankamai nedaug viršija bendrą šalies infliacijos rodiklį. Tai galima įvardinti kaip teigiamą veiksnį, kadangi būsto kainos pastaruoju metu iš esmės atkartoja bendras kainų tendencijas šalyje ir neišsiveržia per daug į priekį“, – teigia jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos