Nuo ploto iki interjero: 4 dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti perkant būstą nuomai

Ieškote būsto, kuriame patys negyvensite, tačiau perleisite nuomininkams ir tokiu būdu užsidirbsite? Tam, kad neatsigintumėte nuomininkų, svarbu atlikti „namų darbus“. Ekspertai pataria atsižvelgti į keturis svarbius dalykus.
Atviro plano išdėstymas
Atviro plano išdėstymas / 123RF.com nuotr.

Didžioji dalis nuomininkų – jauni žmonės

Net nusipirkus būstą sau, pasikeitus aplinkybėms, galbūt tektų jį nuomoti. Tad vertėtų apsvarstyti, koks būstas būtų geidžiamiausias, graibstomiausias ir brangiausiai užleidžiamas nuomininkams, jei panorėtumėte jį išnuomoti.

„Didžiąją dalį būsto nuomos rinkos Lietuvoje sudaro jauni žmonės, sakyčiau, iki 35 m. amžiaus, vieniši ar su antrąją puse, neturintys vaikų. Kita, kur kas mažesnė, būsto nuomos rinkos dalis yra šeimos su vaikais. Na ir dar mažesnė, bet pastaraisiais metais sparčiai auganti, dalis – užsienio valstybių piliečiai (daugiausiai iš Baltarusijos bei Ukrainos). Neatsižvelgiant į tam tikrus nukrypimus ir išskirtines situacijas, išvardintų grupių nuomininkai sudaro, manyčiau, apie 90 proc. dalį visos būsto nuomos rinkos“, – sako „Inreal“ NT agentas Arminas Karalius.

„Inreal“ nuotr./„Inreal“ NT agentas Arminas Karalius
„Inreal“ nuotr./„Inreal“ NT agentas Arminas Karalius

Tad, jo nuomone, renkantis nuomai patraukliausią variantą reikėtų įvardinti, kokių jo savybių pageidauja didžiausią rinkos dalį sudarantys potencialūs klientai.

NT bendrovės „Reala“ vadovaujantis partneris Antanas Kišūnas antrina, kad atsižvelgiant į dabartinę situaciją butų nuomos rinkoje rinktis butą investicijai reikia atsakingai, gerai išanalizavus pasiūlą ir atlikus namų darbus.

15min domėjosi, kokie kriterijai pakelia būstą į nuomos TOP viršūnę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis