Devintąjį šių metų mėnesį „Omberg" susitarė dėl 50 būstų (butų bei kotedžų) pardavimo, tai – 40 proc. daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį. Bendras trečiojo metų ketvirčio rezultatas pasiekė 129 būstus ir buvo 59 proc. geresnis nei pernai, kuomet per tokį pat laikotarpį buvo parduotas 81 būstas.
Iš viso per devynis šių metų mėnesius bendrovė pardavė 327 būstus. Tai – 82 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Palyginimui: „Omberg" duomenimis, pirminė būsto rinka Vilniuje per devynis šių metų mėnesius augo apie 50 proc.
„Įsibėgėję pirmoje metų pusėje, tempą išlaikėme ir trečiąjį šių metų ketvirtį – rugsėjo mėnesio rezultatas leido mums įsitvirtinti antroje vietoje sostinės rinkoje. Vertinant devynių mėnesių pardavimus, pakilome iki ketvirtosios pozicijos rinkoje ir labai nedaug, vos penkiais būstais, atsiliekame nuo trečiosios. Šių rezultatų pasiekėme laikydamiesi ilgalaikės plėtros strategijos, išgryninę savo – tiek bendrovės, tiek ir klientams siūlomų būstų – išskirtinumus, toliau juos stiprindami naujai į rinką įvedamuose projektuose", – sako Olga Dainytė, „Omberg" direktoriaus pavaduotoja.
Ambicingus tikslus užsibrėžusi „Omberg" šiais metais diversifikavo vystomų projektų portfelį. Būsto ieškantiems klientams bendrovė pristatė naujus projektus ar jų etapus skirtinguose sostinės rajonuose: Bajoruose, Gineitiškėse, Pašilaičiuose, Viršuliškėse. „Viskas įskaičiuota" koncepciją siūlantis vystytojas skaičiuoja, kad projekte „Bajorų lajos" parduota jau 17 proc. būstų iš 122, Pašilaičiuose vystomo projekto „Grigalaukio dominija" trečiajame etape liko 4 butai iš 156, o ketvirtajame – parduota daugiau kaip trečdalis (52) iš 150. Gineitiškėse vystomame projekte „34 istorijos" šiuo metu yra likę 2 kotedžai iš 34.
Komfortas už prieinamą kainą
Didelės įtakos nuosekliam parduotų būstų skaičiaus augimui pirmiausia turėjo bendrovės pasirinkta strategija, klientams siūlyti ne patį pigiausią būstą, o komfortišką gyvenimą už prieinamą kainą. Vystytojas klientams suteikia galimybių būstą rinktis įvertinus daugybę skirtingų kriterijų: plotą, kambarių skaičių, jų suplanavimą. Taip pat itin daug dėmesio skiria projektų viduje esančioms laisvalaikio bei žaliosioms erdvėms, o gyventojams suteikiama laisvalaiko įranga skatina tolesnę populiarios dalijimosi kultūros plėtrą ir bendruomenių formavimąsi.
„Be to, šiais metais toliau telkiame profesionalų komandą – ją papildė savo srities specialistai, dabar nekilnojamojo turto rinkoje pritaikantys iš kitų sektorių atsineštą patirtį. Ypač daug dirbame toliau stiprindami marketingo ir pardavimų skyrius. Sklandžiai suvaldyti augimą mums visiems leidžia LEAN diegimas – nuolat matuojame rezultatus ir į visus procesus (tiek formuodami naujų projektų koncepcijas, tiek ir aptarnaudami būstą besirenkančius žmones) žiūrime kliento akimis", – sako O.Dainytė.
Ji pažymi, kad būtent tradicija „apsiauti kliento batus" nulėmė tiek investicijas į demonstracinį butą, kurį galima „pasimatuoti" jame pagyvenant, tiek ir investicijas į erdvių pardavimo atstovybių įrengimą greta statybviečių. Vienas iš pavyzdžių – prie anksčiau šiemet rinkai pristatyto „Bajorų lajų" projekto įrengtas modernus pardavimų biuras, kurio plotas prilygsta keturių kambarių butui. Jame bendrovės komanda vienu metu gali profesionaliai ir komfortiškai aptarnauti net 4-5 klientus.
„Siekiame išlaikyti esamų pardavimų augimą ir iki metų galo padidinti rezultatus apie 30 – 40 proc. Šiuo metu kaip tik formuojame kitų metų portfelį ir ieškome naujų sklypų investicijai. Istoriškai rinkoje niekada nebuvo tokio įvairaus būsto asortimento kaip dabar, todėl galima teigti, kad šiuo metu vartotojams geriausias laikas rinktis būstą", – teigia O.Dainytė.
Šiemet, palyginti su praėjusiais metais, investicijas į būsto projektus „Omberg" planuoja padidinti 67 proc. – nuo 15 iki 25 mln. eurų.