„Paupio turgaus“ atidarymo nenukelia, verslams taikys nuomos „atostogas“

Šių metų rudenį Vilniaus senamiestyje ketinama atidaryti „Paupio turgų“ ir projektą plėtojanti nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Darnu Group“ teigia šių planų nekeičianti. Be to, reaguodama į koronaviruso sukeltą situaciją maitinimo ir smulkios prekybos verslui, įmonė lengvina sąlygas esamiems ir potencialiems nuomininkams ir iki kitų metų pavasario taikys nuomos mokesčio „atostogas“.
„Paupio turgus“
„Paupio turgus“ / „Plazma“

„Svarstėme nukelti atidarymo datą, tačiau, manome, jog šiuo laikotarpiu dėti visas pastangas, kad miestas atsigautų kuo greičiau. Suprasdami, kad pilnai atsitiesti po karantino maitintojams dar reikės laiko, priėmėme sprendimą kompensuoti nuomos mokestį iki pat pavasario ir tokiu būdu paskatinti juos įgyvendinti savo plėtros planus, turėtus iki karantino“, – pranešime spaudai cituojama „Darnu Group“ generalinė direktorė Sigita Survilaitė-Mekionienė.

Teigiama, kad šiuo metu turguje sutartys sudarytos su daugiau nei puse nuomininkų. Čia kursis japonų, kinų, meksikiečių, lietuvių virtuvės, desertinė, kepykla, gurmaniško maisto prekeiviai, rūšinio alaus, salotų barai ir kt.

Architekto Audriaus Ambraso projektuojamas „Paupio turgus“ užims beveik 2 tūkst. kv. m žiemos sode po stikliniu stogu ir talpins apie 300 patogių sėdimų vietų. Turgaus interjerą kuria architektūros studija „Plazma“.

15min primena, kad iš viso daugiau nei 7 hektarų „Paupio“ teritorijoje plėtojami septyni kvartalai, kuriuose iki 2022 metų bus pastatyti 824 butai ir 21 tūkst. kvadratinių metrų komercinės paskirties patalpų. Į projektą įmonė investuoja 150 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais