Oficialų pranešimą žiniasklaidai „Pepco“ išplatino praėjus tik savaitei po to, kai informacija apie šio Lenkijos prekybos tinklo atėjimą pasirodė naujienų portaluose.
Daug naujo „Pepco“ nepasakė – pakartojo, kad atsidarys jau gruodį, per pirmuosius metus atidarys 12 parduotuvių, o per trejus – net 50.
„Pepco“ praneša, kad Lietuvoje ieško 500 darbuotojų, taip pat „ieško partnerių, iš kurių galėtų ilgam laikui išsinuomoti apie 500 kvadratinių ploto – tiek užims viena parduotuvė – komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą“. Mažmeninės prekybos tinklas neplanuoja atidaryti franšizės parduotuvių.
„Patalpų ieškoma šalia pagrindinių gatvių arterijų, kad jos būtų lengvai pasiekiamos iš miegamųjų rajonų. Pageidautina, kad komercinės patalpos būtų pirmame aukšte, su centrinių įėjimu į gatvės pusės. Taip pat, kad patalpos būtų taisyklingos stačiakampio formos bet vidinių pertvarų, laiptų ar kolonų. Svarbiausias parduotuvių prioritetas – užtikrinti patogų apsipirkimą klientams, kad prekės parduotuvėje būtų lengvai ir greitai randamos“, – rašoma laiške 15min.
„Pepco“ šiuo metu valdo daugiau nei tūkstantį parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje ir Rumunijoje. „Pepco“ parduotuvėse prekiaujama drabužiais vaikams, moterims ir vyrams, apatiniais drabužiais, aksesuarais, žaislais, prekėmis namams, tekstilės gaminiais namams ir pan. Apie 60 proc. „Pepco“ asortimento sudaro drabužiai (įskaitant avalynę ir apatinį trikotažą), apie 40 proc. – kitos prekės.