Į naująją „Pigu.lt“ būstinę numatytos investicijos sieks 2 mln. eurų, patalpų nuomos sutartis pasirašyta bent 10 metų. Šalies sostinėje, Laisvės pr. 75, įsikursiančiame biure galės dirbti apie 300 įmonės komandos narių. Čia veiks ir parduotuvė bei užsakymų atsiėmimo punktas, numatytas erdvus sandėlis, kur bendrai iš viso dirbs apie 100 darbuotojų.
Iš viso 2900 kv. m ploto užimančiose patalpose daugiau nei du trečdaliai (2000 kv. m) bus skirti biurui, likę 900 kv. m – fizinei parduotuvei ir užsakymų atsiėmimo punktui. 3530 kv. m ploto patalpos numatytos ir prekių sandėliui, kuris užtikrins dar sklandesnį ir greitesnį prekių srautų judėjimą – bus sandėliuojama žymiai daugiau prekių vietoje, tad vilniečiai dar daugiau užsakymų galės gauti dar tą pačią dieną. Planuojama, kad atsinaujinusiame sandėlyje darbuosis ne tik jau esami darbuotojai, bet bus ieškoma ir naujų, ypatingai ruošiantis didiesiems metų išpardavimams.
Didesnis komfortas ir darbuotojams, ir klientams
„Pigu.lt“ generalinio direktoriaus Dainiaus Liulio teigimu, pagrindinė priežastis, dėl kurios nuspręsta imtis pokyčių, buvo noras atitikti sparčiai augančios komandos poreikius, sukurti aplinką efektyviam darbui ir bendravimui su partneriais, sudaryti dar patogesnes sąlygas įmonės klientams.
„Augant komandai, prekybos centro pardavėjų skaičiui ir tuo pačiu e. prekybos apimtims, siekiame sukurti modernesnę, mūsų šiandieninį įvaizdį labiau atitinkančią infrastruktūrą tiek darbuotojams, tiek mūsų klientams ir partneriams. Idėją brandinome ilgai, norėjosi kuo patogesnio susisiekimo, lūkesčius atitinkančių patalpų. Tikime, kad šiuos pokyčius ir darbuotojai, ir klientai įvertins teigiamai“, – sako D.Liulys.
Darbo sąlygos – atsižvelgus į pandemijos kontekstą
Naujos „Pigu.lt“ biuro patalpos bus pilnai pritaikytos esamai situacijai. Darbuotojams itin vertinant darbo nuotoliniu būdu galimybę, būstinėje bus įrengti įvairia technika aprūpinti susitikimų kambariai. Jie leis ne tik patogiai posėdžiauti vietoje esantiems darbuotojams, bet ir sudarys galimybes aktyviai įsitraukti nuotoliniu būdu prisijungusiems kolegoms.
„Suteiksime galimybę darbuotojams produktyviai planuotis laiką ir pagal poreikį derinti nuotolinį darbą su fiziniu buvimu biure. Norėdami užtikrinti dar didesnį komfortą ir lankstumą, dalis darbuotojų galės nuolat judėti biure ir dirbti neprisirišę prie vienos darbo vietos“, – teigia „Pigu.lt“ vadovas.
Biure taip pat bus įrengti modernūs poilsio sprendimai – kavos salelės, skirtos trumpoms pertraukėlėms, moderni, net 40 žmonių vienu metu talpinanti virtuvė. Be to, naujosiose patalpose turėtų atsirasti ir lauko terasa, žaidimų kambarys, susikaupimo bei tylos erdvės ir net miegamos vietos.
Prekes bus galima atsiimti neišlipus iš automobilio
Naujai įsikursianti fizinė parduotuvė ir užsakymų atsiėmimų punktas bus beveik 3 kartus didesnis nei iki šiol veikęs ankstesnėse patalpose (Saltoniškių g. 29). Atsižvelgiant į dėl pandemijos pasikeitusius vartotojų įpročius, parduotuvėje bus įrengtas prekių atidavimo punktas, veiksiantis „drive-in“ principu. Klientų patogumui bus įrengta ir erdvi automobilių stovėjimo aikštelė.
„Suprantame, kad turime kaip įmanoma labiau adaptuotis, kad galėtume patenkinti mūsų klientų poreikius ir užtikrinti maksimalų jų saugumą bei patogumą atsiimant prekes. Todėl siekiant atitikti jų lūkesčius užsakymą gauti dar greičiau ir saugiau, savo internetu pateiktus užsakymus naujojoje parduotuvėje pirkėjai galės atsiimti neišlipdami iš savo automobilių“, – teigia Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius.