Apie 5,9 mln. eurų vertės darbus žadama baigti iki šių metų pabaigos.
Naujas pastatas statomas nugriautos senosios stoties vietoje, projektą savo lėšomis vykdo Dariaus Nedzinsko bendrovė „Trastas“.
„Sąmatinė stoties vertė siekia apie 3,8 mln. eurų, dar apie 2 mln. eurų į prekybos plotų įrengimą turėtų investuoti jų operatorius – prekybos tinklas „Rimi“, – teigiama bendrovės pranešime.
Pagal projektą, 2,4 tūkst. kvadratinių metrų plote įsikurs ne tik autobusų stotis, bet ir prekybos centras „Rimi“.
Darbus atlieka bendrovė „Binkauskas ir Stašinskas“, statyba turėtų būti baigta pirmąjį 2023 metų ketvirtį, tačiau tikimasi, kad šis objektas duris atvers jau šių metų pabaigoje.
Leidimas statyboms 2021-ųjų vasarą gautas po beveik penkerius metus trukusių teisinių ginčų.
Nuo 2017 metų stoties atnaujinimo projektas buvo įstrigęs teismuose, nes jam nepritarė Trakų istorinio nacionalinio parko direkcija. Pasak jos vadovo Gintaro Abaravičiaus, stoties statybos prieštaravo parko planavimo schemai.
Pernai sausį Apeliacinis teismas patvirtino „Trasto“, „Trakų autobusų“ ir prokurorų taikos sutartį. Pagal kją prokurorai atsisakė ieškinio, o abi šalys įsipareigojo nereikšti daugiau jokių pretenzijų viena kitai dėl mainų sutarties ar kitų finansinių reikalavimų.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas prokurorų prašymu 2021-ųjų pradžioje taip pat galutinai nutraukė bylą dėl įvairių institucijų sprendimų, susijusių su autobusų stoties rekonstrukcija.