Vienas pagrindinių atnaujintos erdvės akcentų – raudonų plytų fasadų apsupta miesto aikštė su kavinėmis ir jų terasomis. Natūralia dienos šviesa apšviesta 1,2 tūkst. kv. m. aikštė nuo šiol taps nuolatine bendruomenės susitikimų vieta, ypač šaltuoju metų laiku. Čia vyks renginiai, parodos, įvairios mugės ir t.t.
Po atnaujinimo išryškinti prekybos centro komplekse esantys senieji Kauno pastatai ir gatvės, jų fragmentai. Taip pat prekybos centro interjere atsirado ir visame pasaulyje miestą garsinančios tarpukario laikinosios sostinės architektūros įkvėptų detalių, pavyzdžiui, apvalių langų, lenktų vitrinų. Prekybos centre išlikę autentiški metaliniai laiptai, kurie iki šiol buvo paslėpti, dabar vėl tapo matomi įrengus permatomas grindis.
Po metus ir tris mėnesius trukusio atnaujinimo Kauno „Akropolyje“ įsikūrė naujausių koncepcijų restoranai ir kavinės, atspindintys skirtingų pasaulio šalių virtuvių įvairovę. Aplink aikštę stikliniu stogu jau pradėjo veikti kauniečių itin mėgstami „Grill London“ ir „Talluti“, lietuviškos virtuvės restoranas „Burmistras“, skubantiems skirtas restoranas „12“.
Čia įsikūrė ir pirmasis Kaune gruziniško maisto restoranas „Chačapuri“, „Sugamour“ su pilnu patiekalų meniu bei dar viena naujiena Kaune – „Olive Kitchen Pizza and Grill House“. Netrukus duris atvers ir Azijos šalių virtuves apjungiantis „Gan Bei City“, amerikietiškos virtuvės atstovas „Dinner Map“, vietnamietiškais skoniais viliojantis „Saigon“.
Po atnaujinimo greta aikštės veikia naujos kartos „Topo centras“. Parduotuvėje bus organizuojami edukaciniai, pažinimo, degustacijų renginiai, veiks savitarnos kasos. Šalia įsikūrė ir nauji grožio paslaugų salonai – makiažo studija, grožio salonas, soliariumas, manikiūro salonas. Netrukus atsidarys naujoji vaikų pramogų erdvė „Kakės Makės pasaulis“.
„Mums nesinorėjo tik kosmetinio pokyčio, norėjome akivaizdžių permainų, kurios būtų aktualios mūsų šių dienų klientui. Atnaujinimo projektas mūsų galvose gimė prieš šešerius metus. Tiek laiko prireikė, kad idėjos virstų vientisa koncepcija, ji – brėžiniais, o brėžiniai – nauja ir šviesia erdve, kurią šiandien, nuėmus uždengimus, jau gali pamatyti ir aplankyti visi“, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Levenauskienė.
Paskutinį vasaros savaitgalį Kauno „Akropolyje“ bus surengta išskirtinė, visiems atvira šventė, kuriai Lietuvos menininkai jau ne vieną mėnesį kuria specialų 3D vaizdo grafikos, erdvinio garso, muzikos ir judesio šou.
„Kančo studijos“ rengtą projektą įgyvendino generalinis rangovas „Caverion Lietuva“. Projektą valdė NT konsultacijų bendrovė „Newsec“.
Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.