„2019 m. sausio–rugpjūčio mėnesiais Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40 000 kv. m prekybai, pramogoms ir viešosioms erdvėms skirto ploto – jo dydis prilygsta penkioms futbolo aikštėms, o investicija sieks 14 mln. eurų“, – rašoma pranešime žiniasklaidai ir priduriama, kad įgyvendinant projektą prekybos centras veiks ir toliau.
Pirmieji atsinaujinančio Vilniaus „Akropolio“ pokyčiai jau prasidėjo – atidarytas naujas „Samsung“ salonas, „Orsay“ drabužių parduotuvė.
Gegužę Vilniaus „Akropolyje“ turėtų atsidaryti pirmoji Baltijos šalyse namų ir apatinių rūbų prekės ženklo „Oysho“ parduotuvė, priklausanti didžiausiai pasaulyje mados kompanijai „Inditex“, kuri valdo prekės ženklus „Zara“, „Zara Home“, „Massimo Dutti“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Stradivarius“ bei „Uterqüe“. Šiuo metu visame pasaulyje veikia daugiau nei 7400 „Inditex“ kompanijai priklausančių parduotuvių.
Vasaros pabaigoje Vilniaus „Akropolyje“ duris turėtų atverti „Superdry“ parduotuvė. Prieš rudens sezoną „Akropolyje“ parduotuves turėtų atidaryti ir pasaulinio garso prekių ženklai: „Calvin Klein Underwear“ bei „Tommy Hilfiger“.
„Kitais metais „Akropolyje“ lankytojų lauks didžiausia šalyje naujaus koncepcijos „Zara“ parduotuvė, kuri po atnaujinimo darbų dvigubai, iki 3000 kv.m, išplės savo prekybinį plotą, – rašoma pranešime. – Beveik dvigubai padidės ir „Reserved“ parduotuvė, kuri priklauso mados tinklui LPP, valdančiam „Cropp“, „House“, „Sinsay“ ir „Mohito“ prekių ženklus.“
110 000 kv.m ploto Vilniaus „Akropolis“ – savo plotu, parduotuvių skaičiumi, paslaugų ir pramogų pasiūla yra didžiausias multifunkcinis prekybos centras Baltijos šalyse. Vilniaus „Akropolio“ nuomininkų pardavimai 2017 metais siekė 298 mln. eurų.