Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prieš mėnesį įkurtas NT fondas už 47 mln. eurų įsigijo RYO prekybos centrą

„EfTEN Real Estate Fund 4“ lapkričio 30 dieną įsigijo RYO prekybos centrą Panevėžyje ir „Kadrioru“ verslo centrą Taline. Po „Domina“ prekybos centro Rygoje, RYO yra antras pagal dydį pirkinys „EfTEN“ istorijoje. Šio sandorio vertė – 47 milijonai eurų, skelbiama pranešime spaudai. 
Renginio akimirka
Renginio akimirka / Renginio organizatorių nuotr.

Iš Suomijos „Pontos Group“ įsigytas RYO yra didžiausias prekybos centras Panevėžio mieste ir apskrityje.

„Fondas „EfTEN Real Estate Fund 4“ pradėjo veiklą kiek daugiau nei prieš mėnesį, o jau valdo „Kadrioru“ verslo centrą Taline ir RYO prekybos centrą Panevėžyje. Abu turtai generuoja stabilų piniginį srautą ir nuo pat įsigijimo užtikrina patrauklią grąžą mūsų investuotojams. Spėju, tai pirmas atvejis Baltijos šalių komercinio nekilnojamojo turto rinkoje, kai naujas investicinis fondas nuperka du visiškai nesusijusius nekilnojamojo turto objektus skirtingose šalyse tą pačią dieną. „EfTEN Real Estate Fund 4“ pradžia sėkminga“ – tvirtino Laurynas Žilys, „EfTEN Capital Lietuva“ direktorius. Sandoriai buvo sudaryti 2018 m. lapkričio 30 d.

RYO sandorio apimtis yra 47 milijonai eurų, neatsižvelgiant į banko finansavimą. Skelbiama, kas „EfTEN Real Estate Fund 4“ investuotojams bus užtikrinta apytikriai 8,5 procentų grąža.

Neringa Rastenytė – Jančiūnienė, Investicinių sandorių grupės vadovė Baltijos regione sako, kad šiandien, kai vyrauja netikrumas dėl e-prekybos įtakos prekybos centrų ateičiai, verta išskirti esminį Baltijos šalių skirtumą – čia žmonės drabužiams, avalynei ar pramogoms išleidžia bene mažiausiai Europoje, tačiau vartojimo augimo tempai yra vieni iš sparčiausių.

Be to, pasak jos, prekybos centrų koncentracija yra mažesnė, dažnai, ypač nedideliuose miestuose, nuomininkai ir vartotojai turi vieną iš vieno pasirinkimą.

"Mūsų surinkta statistika rodo, kad prekybos centrai mažuose miestuose dažnai demonstruoja geresnius rezultatus nei kai kurie sostinių objektai. Ten konkurencija mažesnė, o prekybos centrai yra geriausia laisvalaikio leidimo vieta ne tik miestui, bet visam supančiam regionui. Visa tai puikiai amortizuoja elektroninių parduotuvių įtaką, nes vietos besivystančiose rinkose užtenka visiems“, – teigiama N.Rastenytės – Jančiūnienės komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų