Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Registrų centras: Vilniuje sumažėjo butų ir namų pardavimai

Nekilnojamojo turto pirkėjai žiemą išlydėjo ramiai. Po nebūdingai aktyvios metų pradžios, antrąjį metų mėnesį nekilnojamojo turto rinka sulėtėjo ir aktyvumu nežymiai atsiliko tiek nuo šių metų sausio, tiek nuo pernykščio vasario rezultatų, skelbia Registrų centras.
694-ojo Vilniaus gimtadienio rytas
694-ojo Vilniaus gimtadienio rytas / Sauliaus Žiūros nuotr.

Vasarį iš viso parduota 7910 pastatų, patalpų ir žemės sklypų. Lyginant su sausiu, bendras NT rinkos aktyvumas sulėtėjo 2,7 proc., o lyginant su praėjusių metų vasariu, pirkėjai buvo šiek tiek pasyvesni – parduota beveik 1,3 proc. mažiau nekilnojamojo turto.

Būsto rinkoje nežymiai krito namų pardavimai, tačiau butų pirkėjai išliko pakankamai aktyvūs. Individualių namų parduota 569 – tai 4 proc. mažiau nei sausį ir 2,9 proc. mažiau nei pernai vasarį. O butų rinkoje vyravo stabilumas – antrą metų mėnesį visoje šalyje parduoti 2425 butai – tai 0,5 proc. daugiau nei sausį ir 1,6 proc. daugiau nei pernai vasarį.

„Didesnį atokvėpį būsto pardavėjai pajuto Vilniuje. Sostinėje mažėjo parduotų individualių namų ir butų skaičius. Lyginant su 2016 metų vasario duomenimis, per paskutinįjį žiemos mėnesį namų Vilniuje parduota trečdaliu mažiau, tačiau 2,3 proc. išaugo butų pardavimai. Kituose didžiuosiuose miestuose būsto rinka išliko rami arba nežymiai augo“, – teigia Registrų centras.

Panašias tendencijas buvo galima matyti ir žemės sklypų rinkoje. Vasarį parduoti 3730 žemės sklypai. Tai yra 4,9 proc. mažiau už sausį ir 1,9 proc. mažiau už pernykštį vasarį.

Per mėnesį taip pat parduoti 35 sodo nameliai arba 31,4 proc. daugiau nei sausį ir 17,1 proc. mažiau nei prieš metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos