„Paskutiniai projekto apartamentai parduoti už mūsų nustatytą pradinę kainą, pagrindinis tikslas pasiektas – būstas turi naujus šeimininkus. Neatmetame galimybės ateityje tokią pardavimo formą naudoti kituose savo projektuose, nes tai yra abiem pusėms patrauklus pardavimo būdas: aiški pardavimo pradžia ir pabaiga, pirkėjai patys susitaria dėl objekto kainos. Visgi pamatėme, kad aukcionas Lietuvos pirkėjams dar nėra įprastas būdas įsigyti naują NT“, – sako „Realco“ generalinis direktorius Julius Dovidonis.
Vystydama „Šventosios vartų“ projektą, bendrovė prestižinėje Šventosios vietoje naujam gyvenimui prikėlė kone dešimtmetį apleistą teritoriją ir negyvenamus pastatus. Išpuoselėtame mažaaukščių namų kvartale pirkėjams iš viso buvo pasiūlyti 99 apartamentai. Į sklypo sutvarkymą ir ant Baltijos jūros kranto iškilusį projektą bendrovė investavo 7 mln. eurų.
„Šventosios vartus“ vadiname sėkmingu projektu. Mums, kaip statytojui, pavyko išpildyti architektūrinę projekto viziją, kuri jį harmoningai įliejo į vietos kraštovaizdį. Projektas sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Būsto vertė per kelerius metus gana stipriai išaugo. „Šventosios vartai“ buvo pirmas mūsų projektas už Vilniaus ribų, tačiau išbandę pajūrio rinką, galime būti atviri, kad jei ateityje pasitaikytų galimybė patraukliomis sąlygomis įsigyti išskirtinį sklypą, tikriausiai neatsisakytume galimybės grįžti į pajūrį“, – komentuoja J.Dovidonis.
Apartamentus „Šventosios vartuose“ bendrovė pardavinėjo dvejus metus. Vadovo teigimu, atsižvelgiant į tai, kad prestižinis projektas yra ne Palangoje, o Šventojoje, planuota, jog pardavimai truks ilgiau, tačiau stipriai padėjo keli aspektai: per COVID-19 pandemiją išaugęs antro būsto poreikis ir sprendimas pirkėjams pasiūlyti visiškai įrengtus apartamentus.
„Šventosios vartų“ projektas dalyvavo Baltijos šalių NT konkurse, kurį organizavo „Verslo žinios“. Čia jis pateko tarp TOP penkių geriausių gyvenamųjų projektų.