Registrų centro Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vadovė Jurga Gudaitienė teigė, kad Vilniaus klientų aptarnavimo padalinyje tiesiogiai su klientais dirba apie 30 darbuotojų, kasdiena aptarnaujama apie 800 klientų.
Didžiausias dėmesys atnaujinant padalinį bus skiriamas klientų patogumui ir darbuotojų darbo vietų ergonomikai. Tikimės, kad atnaujintose moderniose ir jaukiose patalpose klientai dar greičiau ir patogiau gaus jiems aktualias paslaugas“, – pranešime sakė J.Gudaitienė.
Suplanuotus Vilniaus klientų aptarnavimo padalinio atnaujinimo darbus numatoma atlikti iki šių metų pabaigos. Padalinio atnaujinimui planuojama skirti apie 750 tūkst. eurų.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Panevėžio ir Telšių klientų aptarnavimo padaliniai.
Šiuo metu taip pat vyksta Utenos, Šiaulių ir Alytaus padalinių atnaujinimo darbai. Ateityje dar numatoma atnaujinti ir Kaune, Klaipėdoje ir Tauragėje esančius klientų aptarnavimo padalinius.
Iš viso Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių atnaujinimui numatyta maždaug 2 mln. eurų investicijų.