„Rimi“ plėtros strateginė kryptis – „express“ formato parduotuvės

Vadovaudamasi tikslu iki 2023 metų pabaigos turėti 100 parduotuvių tinklą visoje Lietuvoje, mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Lietuva“ žengia visų formatų plėtros žingsnius – šiemet atidarius kelias naujas, mažiausio formato parduotuvių skaičius padvigubės, praneša „Verslo žinios“.
Kaune atidaryta pirmoji „Rimi Express“ parduotuvė
Kaune atidaryta pirmoji „Rimi Express“ parduotuvė / zenpr.lt nuotr.
Temos: 1 „Rimi“

Bendrovės prekybos centrų valdymo vadovė Irina Miklienė dienraščiui teigė, kad šiais metais iš viso planuojama atidaryti dar penkias naujas „express“ formato parduotuves.

Viena, investavus 140 tūkst. eurų, kovo pradžioje atidaryta Kauno autobusų stotyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų