Valstybės valdomų Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius BNS sakė negalintis atskleisti potencialaus rangovo, nes jį dar turi patikrinti vyriausybinė strateginių sandorių patikros komisija, – tik po to bus pasirašoma sutartis.
„Kol kas nėra pasirašyta jokia sutartis ir nėra laimėtojo. Dabar yra baigiamos tam tikros pirkimo procedūros ir dėl potencialaus laimėtojo bus kreipiamasi į nacionalinio saugumo komisiją, kad įvertintų, ir po komisijos sprendimo bus priimtas sprendimas dėl sutarties pasirašymo“, – BNS teigė M.Zelenius.
Anot jo, į komisiją ketinama kreiptis artimiausiu metu.
Tuo metu „Eikos statybą“ valdančios bendrovės „Eika“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Jorūnė Juodžbalytė teigė negalinti nei patvirtinti, nei paneigti šios informacijos.
„Procedūros dar nėra baigtos, kol nėra sutartis pasirašyta, esame sutarę konkurso rezultatų nekomentuoti“, – BNS sakė ji.
Lietuvos oro uostai naujo Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo statybos rangovo konkursą paskelbė pernai spalį. Jis buvo skelbiamas antrą kartą – pirmą kartą jį laimėjo bendrovė „Mitnija“, tačiau 25 mln. eurų (be PVM) vertės sutartis pernai kovą buvo nutraukta, laiku negavus valstybės finansavimo.
Naujo konkurso vertės oro uostai neatskleidžia, tačiau skelbta, jog ji galėtų būti didesnė nei pirmojo konkurso metu.
Šiaurinėje oro uosto dalyje pastačius 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras jo keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas dukart – nuo 1,2 tūkst. iki 2,4 tūkst. keleivių per valandą.
Kartu su naujojo terminalo statyba vyks ir priešais oro uostą esančių transporto prieigų pertvarka: bus atnaujinti inžineriniai tinklai, keičiama danga, įrengtos stoginės ir kuriama nauja, pralaidesnė transporto schema.
Terminalas įsiterps tarp dabartinio ir VIP terminalo su konferencijų centru. Pastatas bus dviejų aukštų, pirmajame veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona. Bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai.
Pastato rytinėje dalyje projektuojamos bagažo patikros ir rūšiavimo, inžinerinių sistemų patalpos. Antrame aukšte ketinama įkurti saugumo patikros zoną ir išvykimo bei atvykimo vartus Šengeno šalių keleiviams.
Naujasis terminalas keleivius galėtų priimti 2024 metų antroje pusėje.