Toks sprendimas priimtas trečiadienį apsvarsčius galimybes jo rekonstrukcijai rasti lėšų DNR plane.
Palangos meras Šarūnas Vaitkus sako, kad darbams jau pasirengta, gauti statybos leidimai.
„Jau pradėtos ir viešųjų pirkimų procedūros“, – komitete teigė meras.
Įmonės Lietuvos oro uostai vadovas Marius Gelžinis mano, kad Europos Komisija leis projektui skirti valstybės lėšų. Pasak jo, su EK jau deramasi dėl valstybės pagalbos intensyvumo, o kovo mėnesį tikimasi gauti galutinį verdiktą.
„Iš reikalingų 24 mln. eurų Palangos oro uostas iš valstybės galės gauti 75 proc. reikiamo finansavimo – 18 mln. eurų“, – skaičiavo M.Gelžinis.
„Sutapimas, kad šiandien yra paskutinė diena teikti pasiūlymus rangovams dalyvauti projekte. Tikimės sausio pirmąją savaitę potencialius rangovus jau sustatyti į eilę“, – pridūrė jis.
„Valstiečio“ Sauliaus Skvernelio Vyriausybė gruodžio pradžioje nusprendė iš Ateities ekonomikos DNR plano neskirti lėšų Palangos oro uosto tako atnaujinimui.
Pasak Š.Vaitkaus, jeigu takas nebus tvarkomas, jis ilgai nebetarnaus.
„Tarnautų ilgiausiai vienerius metus ir turėtų būti uždaromas, nes neatitiks skrydžių saugos reikalavimų“, – komitete teigė Š.Vaitkus. Pasak jo, tinkamas rekonstrukcijai metas būtų 2021-ieji.
„Dabar su aviacija yra prastai. Tai labai nesitrukdytų ir skrydžiams“, – kalbėjo meras.
Jis pranešė, jog neseniai su viena Skandinavijos oro bendrove kalbėta apie galimybę iš Palangos skraidinti šešiomis naujomis kryptimis.