Sostinės centre naujas turgus kursis žiemos sode: pažvelkite

Vilniaus senamiestyje bendrovės „Darnu Group“ plėtojamame „Paupyje“ įsikurs beveik 2 tūkst. kv. m ploto turgus. Jo interjerą kūrė architektūros studija „Plazma“. Planuojama, kad „Paupio turguje“ įsikurs restoranai, maisto parduotuvės, vyks kulinariniai ir kultūriniai renginiai.
„Paupio turgus“
„Paupio turgus“ / „Plazma“

„Paupio turgus“ suplanuotas Verslo namų stikliniu stogu pirmajame aukšte. Pasak studijos „Plazma“ vadovo Ryčio Mikulionio, būsimo turgaus interjerą padiktavo pramoninio stiliaus pastatas.

„Interjero stilistiką inspiravo XIX amžiaus industrinės architektūros metalo konstrukcijų estetika, bei tuo pačiu laikmečiu Europos sostinėse išpopuliarėję metalo ir stiklo statiniai, kuriuose kurdavosi žiemos sodai. Žiemos sodo įspūdį nusprendėme pritaikyti turgui, galvodami ir apie jo būsimus lankytojus, kuriuos mūsų šalyje šiltas oras lepina tik vasarą“, – pranešime spaudai cituojamas R.Mikulionis.

Planuojama, kad turguje veiks restoranai, kavinės, gurmanų parduotuvėlės.

Iš viso daugiau nei 7 hektarų „Paupio“ teritorijoje plėtojami septyni kvartalai, kuriuose iki 2022 metų bus pastatyti 824 butai ir 21 tūkst. kvadratinių metrų komercinės paskirties patalpų. Į projektą įmonė investuoja 150 mln. eurų.

„Plazma“/„Paupio turgus“
„Plazma“/„Paupio turgus“

Šiemet „Paupyje“ gyventi ir dirbti jau keliasi pirmieji naujakuriai, atsidarys verslo kvartalas, konferencijų centras ir kino teatras „Pasaka“, meno galerija, trečiasis Vilniuje sporto klubas „RE.FORMATAS“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis