„Paupio turgus“ suplanuotas Verslo namų stikliniu stogu pirmajame aukšte. Pasak studijos „Plazma“ vadovo Ryčio Mikulionio, būsimo turgaus interjerą padiktavo pramoninio stiliaus pastatas.
„Interjero stilistiką inspiravo XIX amžiaus industrinės architektūros metalo konstrukcijų estetika, bei tuo pačiu laikmečiu Europos sostinėse išpopuliarėję metalo ir stiklo statiniai, kuriuose kurdavosi žiemos sodai. Žiemos sodo įspūdį nusprendėme pritaikyti turgui, galvodami ir apie jo būsimus lankytojus, kuriuos mūsų šalyje šiltas oras lepina tik vasarą“, – pranešime spaudai cituojamas R.Mikulionis.
Planuojama, kad turguje veiks restoranai, kavinės, gurmanų parduotuvėlės.
Iš viso daugiau nei 7 hektarų „Paupio“ teritorijoje plėtojami septyni kvartalai, kuriuose iki 2022 metų bus pastatyti 824 butai ir 21 tūkst. kvadratinių metrų komercinės paskirties patalpų. Į projektą įmonė investuoja 150 mln. eurų.
Šiemet „Paupyje“ gyventi ir dirbti jau keliasi pirmieji naujakuriai, atsidarys verslo kvartalas, konferencijų centras ir kino teatras „Pasaka“, meno galerija, trečiasis Vilniuje sporto klubas „RE.FORMATAS“.