Vilniuje vienas po kito kyla „viešbučiai“ su butais, o kaltų nėra: įmonės ir valdžios institucijos baksnoja vieni į kitus

Prieš kelis metus Vilniaus meras pradėjo karą prieš komercinius pastatus, kuriuose įrengiami butai. Nors įmonės juos parduoda kaip gyvenamuosius būstus, iš tiesų tai viešbučių ar kūrybinių dirbtuvių paskirties patalpos. Plėtotojai, kuriems dažniausiai tenka stoti ant viešo gėdos stalo, tikina neturintys kitos išeities, juos į tokią padėtį stumia valstybės politika. Valdžios institucijos pirštais bado viena į kitą, o vartotojus ginančios įstaiga pataria žmonėms, ką reikėtų žinoti perkant komercinės paskirties butus.
Statomi viešbučiai parduodami kaip butai
Statomi viešbučiai parduodami kaip butai / 15min nuotr.

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Hanner“ visai neseniai buvo visuomenės užbadyta pirštais, kad vėl stato „viešbučius“ su butais. Tuomet bendrovės valdybos pirmininkas Arvydas Avulis verslininkas dėl situacijos kaltio biurokratizmą ir NŽT politiką.

PLAČIAU SKAITYKITE: Karoliniškėse iškils A.Avulio „viešbutis“ su butais: verslininkas skundžiasi, kad neįmanoma pakeisti paskirties

Dabar verslininkas Kareivių g. planuoja viešbučių paskirties pastatų, kuriuose ir vėl bus įrengti butai, statybas.

4874 kv. m ploto sklype ketinama statyti du pastatus, vieną jų išskaidant į du korpusus: bendrabutį ir gyvenamosios paskirties. Projektiniuose pasiūlymuose, kuriuos parengė „EventusPro“ ir „Praibulė“, nurodoma, kad čia turėtų atsirasti statiniai, kuriuose bus įrengti 99 butų, 27 viešbučio kambarių ir 10 komercinių patalpų.

„Kieme projektuojamas 7 aukštų gyvenamosios paskirties 39 butų, vienos laiptinės pastatas (A korpusas). Sklypo rytiniame kampe projektuojamas 6-7 aukštų viešbučių paskirties pastatas su gyvenamosiomis patalpomis (B ir C korpusai).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis