Naujovių tikslas – padaryti taip, kad svečių viešnagės atrodytų kuo asmeniškesnės ir paprastesnės, pavyzdžiui, robotai pristatytų švarius rankšluosčius, o programėlės pagal jūsų poreikius pasiūlytų restoranus ir veiklas, kurios lankytojams keltų džiaugsmą.
„Marriott“ tikisi, kad asmeniškai kiekvienam svečiui parodytas dėmesys, kuris itin vilioja „Airbnb“ vartotojus, užtikrins viešbučio tinklo stabilumą.
Žinoma, „Marriott“ nėra startuolis – šiuo metu kompanija valdo 30 viešbučių tinklų ir visame pasaulyje turi apie 1,2 mln. kambarių. Palyginimui, per „Airbnb“ 2016 metais buvo nuomojama 400 tūkst. kambarių.
Šiemet „Marriott“ planuoja atidaryti 500 naujų viešbučių, kurie nė iš tolo neprimins nuobodžių nakvynės vietų.
Pavyzdžiui, butiko stiliaus viešbutis „Aloft“, kurį valdo „Marriott“, 2014 metais į pagalbą pasitelkė robotus, kurie paprašius prie durų pristato puodelį kavos, dantų pastą ar rankšluostį.
„Kiekviena viešbučio paslaugų dalis turi būti kuo paprastesnė, o tam didelę įtaką turi technologijos. Palengvindami žmogaus viešnagę norime užtikrinti lojalumą. Norime, kad „Marriott“ taptų pirmuoju pasirinkimu“, – „Business Insider“ sakė kompanijos komercijos direktorė Stephanie Linnartz.
Be to, viešbučių tinklas šiemet investavo į paieškos sistemą „PlacePass“, kurioje galima atrasti įvairių turų ir veiklų 117 šalių. Prieš atvykstant ir gyvenant viešbutyje svečiai gauna pasiūlymų sąrašą, ką galima būtų nuveikti mieste. Be to, visas paslaugas galima užsakyti per „Marriott“.
Praėjusių metų rudenį „Airbnb“ pradėjo siūlyti panašias paslaugas, kur vietos gyventojai siūlo, kokias vietas būtina aplankyti, kur geriausiai ir pigiausiai pavalgyti ir t.t.